Sanja Vučić

Miloš

Starešina foruma
Staff member
Administrator
OGAE član
Joined
30 Jan 2022
Messages
8,095
Points
118
Sanja Vučić, predstavnica Srbije na Pesmi Evrovizije 2016. i 2021. kao deo Hurricane, započinje solo karijeru novom pesmom "Omađijan" koja izlazi sutra, u izdanju novog Wolf Music-a.

Najavni tizer

 
Upravo spot ide na Pinku u AmiG šouu, Sanja gošća, pored Maje Nikolić i Vendi. 😃
 
Hitična je pjesma, ali je možda malo jeftino i produkcijski i ovako.

Nije loše, ali preslično njihovom standardnom fazonu, samo sam čekao kad će Ivana i Ksenija početi.
 
Haha morala bi ona još minimum jednu svetlosnu godinu da igra i peva ne bi li dostigla jedan procenat Šanel. 😁 Pritom je mutava
 
Вокалне способности Сање Вучић наспрам Чанел... молим вас, да се Сања напије и исфалшира за све паре и испрди на микрофон то ти је максимум гласа ове Кубанке...
 
Unpopular opinion, ali meni je baš tužno šta je ona napravila od sebe. Ajde nekako još ta promjena muzičkog pravca, makar ni to nije baš najbolje, ali ovo sve ostalo… Za koju godinu će izgledati ko Vendi (i to kao Vendi nakon 10 neprospavanih noći u šatorima, ne kao Vendi s Milanovog avatara).
 
Trebaju joj dobar producent i menadzer, a to se nazalost nece desiti. Za vokal svaka cast, ali koliko je dobrih vokala propalo u poslednjih 30 godina jer nisu imali sta ima Chanel. Danas moras biti performer ako hoces da iskocis. Zivo me zanima sta ce Ivana uraditi.
 
Ne moraš biti performer da bi odskočio. Zašto svako mora da bude dobar plesač da bi neko primetio njegov vokal ili pesmu? To možda žele klinci, ali postoji i druga publika. Npr. Lena Kovačević ima svoju publiku, i opstaje na sceni godinama iako joj pesme jedva pređu milion pregleda. I definitivno je veća zvezda i bitnija od npr. MC Stojana koji ima više klipova sa preko 50 miliona pregleda. Mislim da je Sanji dobro što je krenula u solo vode sa komercijalnom pesmom (uostalom rekla je da je napisana dok je bila u grupi, pa otuda tolika sličnost po žanru), ali mislim da će šarati sa žanrovima i da će već sledeća pesma biti nešto drugačija. A i stvarno ne moraš biti Chanel da bi te neko primetio. Npr. meni je Špankinja bila prilično bez veze na njihovom nacionalnom izboru, dok je na Evroviziji nastup digla na znatno viši nivo, iako je koncept ostao veoma sličan, vizuelno sa scenografijom je to izgledalo mnogo bolje, dok na nacionalnom izboru prilično kičasto.​
 
Nisam fan MC Stojana i već postaje ispričana priča, ali ne znam kako Lena Kovačević može biti veća zvijezda. Na stranu naši ukusi, doživljavanje muzike i sve ostalo, ali neka realnost bi trebala postojati, sviđalo nam se ili ne.

Evo nekoliko pokazatelja i po svima Stojan pobjeđuje, tako da ne znam čime drugim bi mjerio star power i popularnost.

1. YouTube pregledi i gledanost debelo na njegovoj strani

2. Streamovi na digitalnim platformama isto

3. Po medijskoj zastupljenosti MC Stojan također vodi

4. Ukoliko bi napravili koncert na istom mjestu, mislim da je jasno ko bi skupio više ljudi

5. Kad bi pitali ljude u cijeloj Srbiji za oboje, kladim se da bi više ljudi znalo za njega nego za nju

U "kvalitetu" muzike ne ulazim, samo dajem opipljive i vidljive činjenice.

Nimalo mi ne smeta što je Sanja prešla u komercijalni tip muzike. Zašto bi pjevala u memljivim podrumima za 100 eura kad može dobivati par tisuća eura na nekim drugim mjestima, kad joj i to druga strana dobro ide i snalazi se u njoj. A uostalom, ko kaže da se njoj ne sviđa i ova muzika koju sad izvodi?!

Mislim da bi neki ljudi trebali shvatiti da postojimo i mi kojima se, između ostalog, sviđa ta komercijalna vrsta muzike kakvog god žanra ona bila. I ne, nije nam nametnuto ni od koga.
 
Pazi, ni Zdravko Čolić ni Lepa Brena na YouTube-u nemaju nijedan video sa preko 50 miliona pregleda, ali ih gotovo svi znaju, velike su zvezde na ovim prostorima i lako pune arene i stadione. Logično, ono što slušaju klinci danas ima i više pregleda (pored toga što se pregledi i kupuju), i upravo ta mlađa populacija naginje njima (bilo to MC Stojan, Yankoo, Rasta - mada on još i nekako se drži, Buba, Jala, Breskvica, Voyage itd), ali nisu baš zastupljeni kod starijih generacija, čak su neki od njih totalno nepoznati mnogima. Što se tiče komercijalizacije muzike, naravno da ona treba da postoji, a meni lično je najbolje kada je izvođač svestran, i ume da snimi i komercijalnu stvar i neku onako baš za dušu, što potencijalno može postati evergreen.​
 
Niti se mora tehnički fanatastično plesati i imati najrazmahanije koreografije na svetu da bi se bilo dobar performer. Niti su tehnički odlični plesači po difoltu ozbiljno shvaćeni kao muzički izvođači - često nisu, manjina takvih jeste.
Čak i da izuzmemo dobro pevanje kao faktor - prisustvo na sceni, harizma, energija, vajb, vizuelni efekat, sve je to mnogo bitnije za performera nego koreografija i sam ples u užem smislu. Kad staneš na scenu, da si stao, i da zračiš i držiš pažnju, sve i da se ne pomakneš. Sanja to (meni bar) uspeva sasvim dovoljno. A pride ima dobar osećaj za ritam i pokret, i ume solidno da iznese prosečnu koreografiju.
A muzički gledano, prerano je suditi nakon samo jedne pesme (koja je i meni 'nako), i ja mislim da ona može i hoće da snima vrlo raznolike stvari.
 
Ne radi se o tome da li je znaju svi. Svi znaju samo najveće zvezde, a njih nema ni 10. Ove novajlije, popularne samo kod omladinaca, stariji ljudi gotovo i da ne znaju, ili su čuli za njih ali ne slušaju to.
 
Zašto svako mora da bude dobar plesač da bi neko primetio njegov vokal ili pesmu? To možda žele klinci, ali postoji i druga publika. Npr. Lena Kovačević ima svoju publiku, i opstaje na sceni godinama iako joj pesme jedva pređu milion pregleda. I definitivno je veća zvezda i bitnija od npr. MC Stojana koji ima više klipova sa preko 50 miliona pregleda.

Zbog masovne produkcije slicnih proizvoda pop kulture, moras se istaci necim sto nije ispeglani vokal na matrici u pesmi koja lici na skoro svaku drugu. Polazim od toga da je tom profilu izvodjaca bitno da ima masu pregleda, puni klubove i mozda jednog dana arene. Oni su uglavnom zabavljaci, nisu umetnici. Ne mora da visi sa plafona, ali ne moze biti ni Angelina/Klon.
Mozemo pricati o kvalitetu proizvoda koji izbacuju, i tu se mogu sloziti da je Lena kvalitetnija od Stojana, ali Stojan je kao paket uspesniji (iako ti mozes imati drugaciji kriterijum uspesnosti). Doduse nisam stekao utisak da je Leni cilj da bude komercijalno uspesna, vec da stvara za sebe i tako posmatrano svaki izvodjac/pravac ima svoju nisu, imala je i Sanja sa ZAA. Ni Bjork ne nastupa na halftime show-u.

U tom smislu zvezde ex-yu i one pre pojave drustvenih mreza i striming servisa bas i ne mogu da se porede sa zvezdicama danas, pre svega jer su prosli test vremena, imaju svoju publiku iz tog perioda (plus neke nove) i neke pesme jesu postali evergrinovi (sto nisam bas siguran da ce biti slucaj sa ovim mladjima, doduse jesam sve stariji i slabije pratim i razumem trendove).

Sanja ima x-faktor (i tu ne mislim samo na vokal) ali izbori su joj vrlo diskutabilni ali ocito joj treba neko da je usmerava jer (opet, po mom misljenju) sve sto radi i izbacuje je dosta niskog kvaliteta kao zavrsni proizvod, ali videcemo kako se sve dalje bude razvijalo. Mozda je samo manjak para u pitanju.
 
Pa ako se Sanja ne ističe, ne znam ko se onda ističe na našoj sceni ;) jedna od retkih koja može da peva različite žanrove, a dosta dobra je i u "brzalicama" (stihovi sa puno teksta). I mnogo je važnije za karijeru da može uživo to da iznese, nego da večito bude jutjuber poput pojedinih, koji slabo ovako i nastupaju i pitanje je šta i umeju uživo da izvedu. I nikako ne trebaju svi novi likovi na estradnoj sceni da budu samo zabavljači i da pune diskoteke. Treba i stariji nešto novo da poslušaju, a da bude zanimljivo. Neće doveka slušati Lepu Lukić i Cuneta. A Sanja i njima može biti dopadljiva, naravno ne sa svakom pesmom, ali sa nekim definitivno da, naročito narodnjacima koje prilično dobro peva. U svakom slučaju ima dosta potencijala i već je prilično poznata, pa ne bi trebalo da ima većih problema u nastavku karijere, makar završila i kao bek vokal.​
 
Back
Top