Pesma Evrovizije 2023 - SRBIJA: Konkurs

Status
Not open for further replies.
Preliminarno:

ja sam tim profesora norveškog jezika ...
a dobro je što je tu i Anđa.

Nema problema što se nas tiče, ova neka imena su tu jer su " imena" a i štele rade.... pa hvala Bogu neka i njih.

OČEKUJEM JAVLJANJA PETRA11 ....
PERO UKAŽI NAM SE PODHITNO

Apsolutno! Zato se ne potresam preterano oko imena vec mirno cekam spisak, a potom i objavu pesama jer znam da ce biti makar dve konkurentne pesme za esc.
Što bi rekli na Tviteru - NOBODY MOVED.

Goca Lazarevic spremila Vidovdan 2.0 hehe

Najveci plot twist bi bio da joj je Joksimovic uradio pesmu u stilu onih negovih narodnjaka za Halida, Tomu it'd.

• Love
Reactions: FFM
Ko bi rek'o čuda da se deeeeseee.

Elem, ja sam došao do informacije da se na konkurs prijavila i jedna poznata beogradska dreg kraljica u duetu sa jednim DJem.

Ma oko Goce će biti hajpa kao oko Nede i svi će pisati da je gospođetina.

Sad joj svi aplaudiraju i svi viču bravo!

Ja od Kebe očekujem nešto što su Evropljani krstili imenom balkanska balada. Biće to prilično izlizano, ali daleko od lošeg.

A ja opet mislim da on ima neku brzalizcu zaraznog ritma (imao je on takvih )... i da iskače iz onog svog klasičnog fazona jer je to Bože moj pesma za esc.
Uostalom čovek je pre izjavio da prati sve uvezi esca i da bi želeo jednom da učestvuje na našem izboru. Pa hajd baš nekaga da vidimo šta je smislio.

Preliminarno:

ja sam tim profesora norveškog jezika ...
a dobro je što je tu i Anđa.

Nema problema što se nas tiče, ova neka imena su tu jer su " imena" a i štele rade.... pa hvala Bogu neka i njih.

OČEKUJEM JAVLJANJA PETRA11 ....
PERO UKAŽI NAM SE PODHITNO
Pa evo, tu sam... pisem pa pisem :D

Ovde već sahrana, a nije izašao ni zvanični spisak. Bože me sačuvaj. Valjda smo ove godine naučili svi da nekad i podrumare mogu da iznenade?! I to plasmanom u top 5 na ESC-u.

Pa ko bi rekao na PZE 22 da će Naiva npr. pokidati onoliko pesmom?