Pesma Evrovizije 2026 - SRBIJA: Konkurs

Mada uz svu frku oko Izraela, Josta, prijetnje o povlačenju, ne bi više GO ni bilo glavna tema u toj sedmici, ali do tad bi moralo da se objašnjava pametnije o čemu (ni)je pjesma

Da ne ispadne da žalim što nije otišla, ne, nego samo imam taj utisak da je mogla nešto bolje da prođe, ali opet kažem, nedovoljno bolje da bi vrijedilo te drame
Mislim da ne bi ni otišla, i da je pobedila EBU nebi dao da ta pesma predstavlja Srbiju, jer jeste politički tekst tj itekako može da se protumači na tu stranu.
 
Ma koji tačno deo u pesmi GO ima politički kontekst? To su gluposti, sama Olivera je rekla da je pesma normalno prošla konkurs kao i svaka druga, jer između ostalog prilikom odabira gledaju i tu stranu. To što su ljudi sebi iskonstruisali u glavi da je pesma o Kosovu je njihov problem.
 
Problem je i Breskva koja nije negirala ništa konkretno, ali da je pobijedila, sigurno bi sledeći dan već morala da objavi saopštenje da jasno i glasno kaže da nije o tome
 
Najveci problem je bila Breskva. Ona je toksicna i neregulisana osoba. Verujem da bi i tamo pricala gluposti i uspela da nas stavi na mapu evrovizijskih drama te godine.
 
Nije ona uopšte glupa i naivna, zna tačno kad, gde i šta treba da kaže. Ne vidim kakav problem je mogla da nam napravi, kad je zapravo, koliko se sećam ona od prvog intervjua insistirala na tome da pesma govori o borbi između dobra i zla.
 
Ma koji tačno deo u pesmi GO ima politički kontekst? To su gluposti, sama Olivera je rekla da je pesma normalno prošla konkurs kao i svaka druga, jer između ostalog prilikom odabira gledaju i tu stranu. To što su ljudi sebi iskonstruisali u glavi da je pesma o Kosovu je njihov problem.
Olivera je rekla mnogo šta, kao naprimer da je PZE dobio neku nepostojuću nagradu, prvo je lupila da je i EBU čuo pesme tj da nije imao primedbe što apsolutno nije istina. “Crne ptice” mogu da budu albanci tj Breskvica je uvek govorila da tumački ko kako hoće. Tako da sve u svemu, tvrdim da bi EBU tražio da se menja tekst, pogotovo što se drama oko teksta i u Srbiji i evropi već potegla.
 
Imao sam informaciju da je pesma političkog konteksta još pre nego što su pesme izašle, odnosno da je pesma o bombardovanu '99. i tekst zapravo ima smisla kad ga povežeš sa tim, posle su je ljudi povezali sa Kosovom I to takođe ima smisla kad se pročita tekst. Breskva je nju prestavila kao "borbu između dobra i zla" bez konkretnom objašnjena, a jasno je da tekst ima priču, na sve to nije ništa negirala već je rekla da svako ima pravo da tu pesmu razume kako želi. I da nije imala politički kontekst, dobila ju je, jer to nikad nije negirano već naprotiv, to joj je odgovaralo jer je veliku podršku zbog toga i imala. Ne pravimo se ludi lol
 
Ali i da je izašla javno i rekla da je o bombardovanju - ko može da joj zabrani da pjeva o tome? Ni prva ni posljednja ESC pjesma sa tematikom o nekom istorijskom događaju, ali eto birala je da se drži te priče da svako tumači kako hoće i zahebala samu sebe

I to je bio dovoljan pokazatelj koliko je nespremna za takmičenje
 
Imao sam informaciju da je pesma političkog konteksta još pre nego što su pesme izašle, odnosno da je pesma o bombardovanu '99. i tekst zapravo ima smisla kad ga povežeš sa tim, posle su je ljudi povezali sa Kosovom I to takođe ima smisla kad se pročita tekst. Breskva je nju prestavila kao "borbu između dobra i zla" bez konkretnom objašnjena, a jasno je da tekst ima priču, na sve to nije ništa negirala već je rekla da svako ima pravo da tu pesmu razume kako želi. I da nije imala politički kontekst, dobila ju je, jer to nikad nije negirano već naprotiv, to joj je odgovaralo jer je veliku podršku zbog toga i imala. Ne pravimo se ludi lol

Ja sam znao da neće biti moderno još kad je rekla na K1 televiziji kako je pjesma nešto što ona smatra da je dostojno predstavljanja Srbije, samo što njen tim nije procijenio dobro da će se RTS-u svidjeti to lol
 
“Crne ptice” mogu da budu albanci tj Breskvica je uvek govorila da tumački ko kako hoće. Tako da sve u svemu, tvrdim da bi EBU tražio da se menja tekst, pogotovo što se drama oko teksta i u Srbiji i evropi već potegla.
Izvini, ali ovo stvarno toliko nema veze sa mozgom. Kako smo onda mi kojima su najbliži proterani iz Krajine mogli da tumačimo "mama kupila traktora?" Šta, Jamalina pesma nije bila politički inspirisana? Izrael ne šalje političke pesme poslednje dve godine? Ima toliko primera ali samo smo mi uvek problem.
 
Šta, Jamalina pesma nije bila politički inspirisana? Izrael ne šalje političke pesme poslednje dve godine? Ima toliko primera ali samo smo mi uvek problem.

Slažem se sa ovim ALI moraš da shvatiš da MI nismo Ukrajina i nas nikada neće gledati kao njih i ne smemo sebi da dozvolimo da šaljemo pesme koje imaju i nagoveštaj neke političke poruke jer onda bi bilo i drvlje i kamenje po nama.

A o Izraelu da ne pričam - država koja ima najveći lobi na sveti što se vidi i po televotingu.
 
Pobedila bi glat da su drugacije marketinski pristupili, ali njima je cilj bio da podidju kome su vec podilazili i rezultat je bio kakav jeste - najtoksicnija sezona festivala. Cak su i neki clanovi autorskog tima pricali da je tekst originalno bio drugaciji i potvrdili pricu o Kosovu i albanskim pticurinama.
 
Neka neko kaže Nataši da prijavi pjesmu Mama na PZE
Ma bolje da prijavi "Natašu", da ne budemo Francuska 2.

Slažem se sa ovim ALI moraš da shvatiš da MI nismo Ukrajina i nas nikada neće gledati kao njih i ne smemo sebi da dozvolimo da šaljemo pesme koje imaju i nagoveštaj neke političke poruke jer onda bi bilo i drvlje i kamenje po nama.

Koliko god da sam protiv Breskvice, to se ne slažem. Ukoliko imamo dobru političku poruku koja je dobro razrađena, bolje da pošaljemo, pa makar i dobili drvlje i kamenje.
 
Imao sam informaciju da je pesma političkog konteksta još pre nego što su pesme izašle, odnosno da je pesma o bombardovanu '99. i tekst zapravo ima smisla kad ga povežeš sa tim, posle su je ljudi povezali sa Kosovom I to takođe ima smisla kad se pročita tekst. Breskva je nju prestavila kao "borbu između dobra i zla" bez konkretnom objašnjena, a jasno je da tekst ima priču, na sve to nije ništa negirala već je rekla da svako ima pravo da tu pesmu razume kako želi. I da nije imala politički kontekst, dobila ju je, jer to nikad nije negirano već naprotiv, to joj je odgovaralo jer je veliku podršku zbog toga i imala. Ne pravimo se ludi lol
Ocigledno je imala dve ploce spremne. Jednu za Evropu gde je to borba dobra i zla, a drugu za dvozubog Mileta gde je prica na vrlo perfidan nacin medijski plasirana zarad pravljenja hajpa i privlacenja masovnog broja glasova.

Isto tako mislim da je masovnost glasanja za Teyu delimicna posledica i reakcije na citavu tu budalastinu oko Breskvice jer je tokom te nedelje pravljena atmosfera Teya vs Breskva. U sustini, steta sto je jedna sasvim dobra selekcija pesama te godine izbanalizovana na taj nivo i to jeste krivica Breskvice i njenog PR tima.
 
Koliko god da sam protiv Breskvice, to se ne slažem. Ukoliko imamo dobru političku poruku koja je dobro razrađena, bolje da pošaljemo, pa makar i dobili drvlje i kamenje.
Dve najvažnije političke poruke koje mi možemo da pošaljemo su upravo o tome kakav teror svakodnevno proživljavaju naši sunarodnici na Kosovu i Metohiji. Druga je o tome šta smo proživeli za vreme NATO bombardovanja. Ne postoji bitnija politička poruka.

Teya je na suptilniji način poslala poruku o žrtvi i stradanju našeg naroda u I svetskom ratu. I to je isto jako lepo i za svaku pohvalu.
 
Slabo se cene poruke u evrovizijskim pesmama. Može biti ok za lokalno tržište, čisto da se priča o tome, ali prosečni gledalac se uglavnom ne udubljuje u tekst pesme, a kamoli da ga detaljno analizira, da bi na kraju eventualno zaključio da može da se tumači i ovako i onako. Svakako to jeste bolje, nego da imamo banalne tekstove, poput "uđi u džip, baš je pravi trip", ali mnogo je bitniji scenski izražaj. Ima fanova, koji kažu fino je to, ali ja na Evroviziji hoću da se zabavim, da dobijem nešto veselo, melodično, da skreće pažnju.​
 
Back
Top