Samo treba pronalizirati pobednike u skoro pa celoj prvoj deceniji i pobednike tj zemlje od kad je uveden žiri tj. 2009.
Nepristrasnosti nema, geopolitika pa i ova odluka o suspenziju Rusije i Belorusije(ranije ako se ne varam), je čisto politička odluka. Zar iko i pomišlja da bi žiri sem možda srpskog i moooozda jos po nekog (2-3) , nepristrasno dao bodove ili uopšte dao bodove ove godine Rusiji i Belorusiji !?



Daj, ne budimo deca.
Ova plaNdemija je toliko toga razotkrila i isterala na videlo, te samo slep ili glup ne može da vidi ono što je i ranije bilo jasno a to je da politika kreira naše živote i umešana je svuda. Na ESC-u jedino kratko vreme mooožda bila odsutna u periodu od 8,9 godina tj. ukidanjem žirija i uvodjenjem isključivo televotinga.
Razmene glasova je bilo i bice je po ključu uvek ali publika mnogo realnije ocenjuje na ESC-u nego po meni skoro pa zasigurno unapred instruisani žiriji širom Evrope.
Ništa danas i već odavno se ne dešava slučajno.
Takodje ono što mora biti jasno da simpatije odnosno animozitet publike prema nekoj zemlji a projektuje se prilikom glasanja, formiraju meinstrim mediji koji su uglavnom u rukama zapadne tkz. elite ili oligarhije.
Mi, želimo li neki pomak ili neki ozbiljniji pomak po pitanju plasmana na ESC-u , apsolutno ali apsolutno moramo da izadjemo iz zone komfora i ,,sigurice” jer i flop jedne godine mi je draži nego standardno finale, 30 poena žirija i 60 publike. Iskustvo i tizik pokazuju pravac u kome trebsmo ici. Mi moramo bar pokušati od sebe da krenemo i da ponudimo nešto drugačije a opet kvalitetno ako ga imamo u ponudi. Moramo da oslušnemo i reakcije onih relavantnih yutjubera koji nisu tipa Wiwika da skaču i svršavaju na svaku glupost i malo propratiti postove stranaca. Pritom moramo biti i mudri da pohvale za neku pesmu tipa ,,E to Srbijo, to se od vas očekuje, supeeer...” ne uzimamo zdravo za gotovo. Malo intuicije a mnogo više mozga nego srca moramo da uključimo i da kreativnost nagradimo ako želimo rezultat.
Vidim da se neki čude da od 2012 i Željka mi nemamo uspeh . Ja realno i nisam u čudu jer em ništa vrhunskog kvaliteta nismo ponudili ni u smislu extra kvalitetne pesme , niti inovativno(zaglavljeni redovno u deceniju , dve unazad) . Ne treba zaboraviti da je i taj Željko je svoju pesmu doradio , mastering u studiju u Londonu a ne Minakordsu . Čovek je svestan da ako želi a želeo je uspeh da je produkcijski pesmu morao da odradi sa strane i trud mu se isplatio. Sama melodija i glas, nisu dovoljni više!
Mi smo 2013 cirkus poslali, tako i prošli.
2015.Bojanina harizma na srecu pa ne skroz, uništena onom užasnom haljinom, još gorim frizurom, animacije 0 ! Rezultat splet okolnosti samo.
2016. možda mi i najžalije, odlična pesma, odlična poruka, doživljaj pesme uništen katastrofalnim stejdžom, mrskom, užasnom koreografijom i animacijama, možda i njenim pomalo izveštačenim pokretima na samoj sceni.
2017. Jedina pesma odradjena produkcijski odlično ali pevačica bez harizme, obučena ko u najlon kesi, stejdž i animacije pa i rad kamere jedna velika katastrofa. Užas!!!
2018. Loše odradjena pesma, produkcija ni 0, rezultat još i odlučan. Tek danas vidim kolika je greška što Saška nije otišla tada.
2019. Naš najbolji stejdž ikada, grafika, sve mi je bilo toliko lepo da mi je i njena boja glasa iako pomalo iritantana, prijala. Odlično odradjen posao ali rezultat izostao iz po meni 2 razloga. Prvi jer nismo ponudili ništa mimo standardnog i vidjenog od Srbije a drugo, smeštena u finalu izmedju 2 glavna favorita. Kažnjeni smo najviše jer nismo inovativni.

Glas odavno nije dovoljan a jeste poželjan. Ponudila je najbolje sto je umela i dala od sebe makdimum i dubok naklon za trud koji se vidro!


2021. Scenski odličan nastup, stejdž jako dobar, vokalno razbile ali šta je mana!? Pesma koja ne pripada ESC 2021 vec 2011. Produkcijski ko da u nekom ŽNJ studiju radjena, jako nekvalitetna stvar realno. Oko pesme iako imale i vremena i mogućnosti a nisu odmakle od HLV. Tu su za debelu kritiku, posebno Sanja.

E zato smo tako prolazili sve od Željka Joksimovića jer sem Nevene Božović, bukvalno se niko nije potrudio da ponudi istovremeno i vizuelno najbolje što može a i kvalitetnu pesmu koja to sve mora da prati.
Nema originalnosti od Srbije i sve dok je tako, plasman od 17-19 mesta ce nam ostati.

Izvinjavam se na preopširnom postu i po kojij greški .