rs Srbija 2025: Princ - Mila

Док не видим наступ, не могу да судим, али по овим најавама за сад ми дјелује да ради оно што сам замјерио Фуса Нокти и Небулоси на Бенидорму - прави наступ који везе нема са пјесмом да би испао ту као нешто модеран и напредан а нема потребе за тим.

Свакако очекујем и плесачицу у последњој минути и надам се да ће цјелокупни пакет на наступу бити добар, али ово што видим за сад (5 секунди) ме није одушевило.
 
Pa ne otpadaju, vidiš da je predstavnica Poljske letela na probama.

Mislim da su se promene desile jer nastup na PZE nije bio ništa specijalno, a verovatno su videli kritike i na pesmu i na nastup, pa su se verovatno odlučili da idu na promenu i neki šok efekat da bi se spasili ispadanja. A da li će se to isplatiti ostaje da vidimo.
Bilo je priče da ne sme da se visi u vazduhu i da zato mora da se menja. Nastup sa pze mi je bio dobra osnova, samo ga je trebalo još nadograditi kako bi izgledao "svetski." I naravno zameniti onaj kostim.
 
Pa vjerovatno jeste, jer su prethodna 4 pobjednika imali skoro identičan nastup na ESC.
 
Ja sam sve vise ubedjen da RTS nije nikako video Princa kao potencijalnog pobednika PZEa i da su se zato sada organizovali u rekordnom roku da promenu sve sto mogu.
Nije ni RTS, ni fanovi, ni ostali učesnici. Pa ni on sam sebe nije video kao pobednika. RTS je zvao Željka da uradi revamp, verovatno su oni i angažovali najbolji tim sa pze da radi nastup. I to je sve odlično i za pohvalu ali čini mi se da je koncept nastupa otišao u pogrešnom smeru, to je problem.
 
A i to mi je vrh, kad dođe neko sa art konceptom kao Teya, Luka, Konstrakta, onda je RTS kao evo mi tu ništa ne bismo dirali, klimamo glavom na njihove vizije, a zabole nas i za kadrove na ESC, sâm koncept će ih odvesti u finale.

A kad dođe neko s nečim jedva za lokalnu upotrebu i slabijim šansama za finale, pa eto iznenada pobedi na izboru, e onda daj Željka, daj Filarrijev tim, daj niotkuda ideju Orfeja i Euridike, spašavamo iz sve snage i radimo i šta treba i šta ne treba, sve u deset dana.

Šalje se poruka da si za boljom i zanimljivijom vizijom prepušten sam sebi, a sa prosečnijom nekonkurentnijom vizijom te ubace u neku mašinu i potrude se oko tebe, super.
 
Umetnicki ples i ova pesma… nidje veze. Ne znam sta ce biti sok efekat, ali bolje da su se vodili idejom Francuske od prosle godine. Samo da je u poslednjem minutu izasla Mila npr. da nesto otplese malo i to je to.
Hajde videcemo uskoro sta su smislili. Mozda i ne bude lose, bolje da mislimo da je uzas pa budemo “pozitivno iznenadjeni”.
 
Jedva čekam prekosutra da vidim sliku kostima, na osnovu nje će mi biti jasno da li prolazimo ili ispadamo.

Sad nešto razmišljam, ako je Poljakinji dozvoljeno da leti po sceni, možda šok efekat bude on koji se spušta u podzemlje i spašava Milu.
 
Sad nešto razmišljam, ako je Poljakinji dozvoljeno da leti po sceni, možda šok efekat bude on koji se spušta u podzemlje i spašava Milu.
Znači neće leteti gore niti se spuštati odozgo, nego se otvara pod scene, pa njega spuštaju dole u neki podrum, i to postaje prvi ESC nastup koji se odvija ispod scene? 😦

Reaction Gif GIF by MOODMAN



Šalu na stranu, sve što se priča i objavljuje oko nastupa mi ima smisla jedino ako započinje nastup gore sam na nekoj vrsti platforme, a onda ga posle spuštaju dole na scenu u "pakao" gde ga čekaju ova četvorica "demona" i tu se nešto malo dešava i kao suočava se sa njima, pa ga vrate gore gde ga čeka "Mila" da se tu spoji sa njom za kraj.
Tako bih eventualno zamišljao to kad i on stalno hintuje "silazimo u pakao", kao fazu nastupa.
 
Kako mislim da je bilo.
Nakon što su odlučili da izaberu tim koji je imao najbolji nastup na PZE (Fillarijev) sastali su se da izaberu koncept.
Neko je pitao ili je neko rekao da treba predstaviti patnju muškarca koji je izgubio svoju milu. Bez nje mu je pakao i sad bi sve učinio da je vrati. Onda neko reče: Kao Orfej zbog Euridike, još je Orfej bio i pevač kao i muškarac koji pati..


Podzemlje je mračno, ali u njemu se ne kuva nego treba savladati mitska bića koja je Orfej uspeo da umilostivi svojom pesmom i to su po mitu: pas Kerber (spominje ga Princ), gladni Tantal, Sizif koji gura kamen i čamdžija Heron. Mislim da igrači predstavljaju ta 4 stvorenja , jer peti i šesti dozvoljeni na sceni, su Orfej i Euridika.
Ako su se već odlučili za ovaj konept onda bi 4 plesača trebalo da nestanu posle prvog refrena, a da se pojavi Mila u belom koja ide za pevačem ka svetlosti. Na početku poslednjeg refrena bi Orfej trebao da se okrene, mila Euridika da nestane i da pevač ostane sam u belom.

Ako kraj bude ovakav i dobro realizovan, uz dobro pevanje može ovo da bude efektno.

Jedno su zaboravili, pakao sa crvenim djavolima, kotlom na vatri je smišljen koju hiljadu godina kasnije, tako da nikakve potrebe za crvenom bojom nije bilo.
 
Po meni je potpuni nonsens da se za ovakvu pesmu nastup bazira na grčkoj mitologiji. I dalje sam pri tome da se moralo igrati na kartu jednostavnosti, a ne forsirati neke priče i poruke i skretati fokus sa vokala i već ionako gotovo nepostojeće pesme.
 
Back
Top