Koncerti

Evo i snimka sinoćnjeg koncerta narodne muzike. Među učesnicima su Lepa Lukić, Ana Bekuta, Snežana Đurišić, Zvonko Bogdan i tamburaši, Radiša Urošević, Goca Lazarević, Vera Matović, Cakana, Keba, Slavko Banjac, Sneki, Izvorinka Milošević, Danica Krstić, Zejna i drugi.

 
Izgleda da su baš tu isekli snimak, moguće nešto zbog autorskih prava. Ako imaš kablovsku, možeš da premotaš. Nastupila je posle Nade Topčagić, oko 20:53.
 
Vesna Pisarović u Beogradu, 21. septembra

Jedna od najcenjenijih pop diva našeg regiona, Vesna Pisarović, vraća se u Beograd sa spektakularnim koncertom koji će se održati u ambijentu BitefArtCafe kluba, 21. septembra.

Publika će uživati u vanvremenskim hitovima poput „Jutro donosi kraj“, „Sasvim sigurna“, „Da znaš“ „Dolje na koljena“, „Neka ljudi govore“ i mnogim drugima.

Energija koja prožima koncerte Vesne Pisarović se ne može opisati rečima – ona se mora doživeti uživo. Poseban vokal, specifičan način kojim plovi pop vodama, interpretacija koja nikoga ne ostavlja ravnodušnim, samo su jedan mali deo, onoga čime Vesna osvaja na prvu.

Danas živi na relaciji Berlin – Zagreb, predstavljala je svoju zemlju na Evroviziji 2002. godine, a svoje odsustvo sa popularne muzičke regionalne muzičke scene nadoknađuje sve većim brojem nastupa koji su uvek ispunjeni do poslednjeg mesta. Nakon što je oblikovala početak novog milenijuma svojim nezaboravnim pop albumima, na vrhuncu svoje slave, Vesna se povukla u svet džeza, koji je oduvek volela.

„Ono što me gurnulo i podstaklo da odem sa estrade pre skoro 20 godina je bila želja da postanem muzičarka, a ne samo pevačica i imam limitirano muzičko obrazovanje. Sa stihovima sam oduvek znala da dobro stojim, ali za muziku sam znala da sam limitirana. Sa 26 godina sam shvatila da se vrtim u krug, da imam nastupe do jutra, a nisam se osećala dobro u tome. Neko vreme sam istraživala u čemu se trebam oprobati, a onda se dogodilo da sam 2005. pevala u Berlinu. Dan nakon toga sam otišla na koncert saksofoniste Petera Brötzmanna, nemačkog improvizatora i tada sam shvatila da moram tražiti put gde ću moći doći do energije kakvu je on stvorio na tom nastupu“, ispričala je Vesna.

Nakon tog iskustva, Vesna je krenula u ozbiljne pripreme. Godinu i po kasnije upisala je konzervatorijum u Hagu, gde je učila džez pevanje, a kasnije je nastavila školovanje u Londonu. Preselila se u Berlin, gde se dobro pozicionirala na džez sceni. Na projektu „With Suspicious Minds“ bavila se džez dekonstrukcijom Elvisa Preslija.

Album „The Great Yugoslav Songbook,“ koji je promovisan i u okviru Beogradskog Džez Festivala, objavila je za poznatu nemačku džez etiketu „Jazzwerkstatt.“ Ovaj album obuhvata istraživanje nasleđa popularne muzike u SFRJ iz pedesetih i šezdesetih godina, uključujući big-bend balade, evrovizijske pesme, šansone, tvist i rani rok.​

Cene ulaznica: stajanje - 2.500, srednji separe - 18.000, veliki separe - 24.000 dinara
Ulaznice se mogu kupiti na https://tickets.rs/event/vesna_pisarovic_13564

Lokacija: Novi BitefArtCafe, Mitropolita Petra 8, Beograd
Vreme: Vrata kluba se otvaraju u 20:30, a koncert počinje u 22:00

uyFf82b.png
 
Raiven u Domu omladine Beograda, 24. aprila 2025.

Raiven, muzička alhemičarka i predstavnica Slovenije na Evroviziji 2024. održaće prvi samostalni koncert u Srbiji 24. aprila u Domu omladine Beograd. Mecosopran i pop pevačica na Evroviziji je izvela pesmu „Veronika” inspirisanu legendom o Veroniki Desinićkoj koja ju je dovela do finala i 23. mesta.

Poruka pesme „Jaz sem. Ti si. Veronika.” i dalje snažno odjekuje nakon Evrovizije, najavljujući novo poglavlje u umetničkom pečatu Raiven. Kao kompozitorka, tekstopisac i producentkinja, ona stvara dijalog između prošlosti i sadašnjosti, držeći ogledalo društvu. Na pozornici ova muzička alhemičarka transformiše zvuk kroz pokret, emociju opere i elektropop ritmove stvarajući simfoniju sirena.

„Veronika” je samo jedna od pesama s njenog EP-a, „Sirene, Pt. 1”, nadahnutog mitovima i legendama o ženama kao što su Helena Trojanska, Ofelija, Karmen i Veronika Desinićka. Raiven, klasično obrazovana muzičarka, nastavlja s istraživanjem ženskih sudbina kroz novo poglavlje „Sirena”, veliku evropsku turneju, kao i novi singl „Mama” na kom gostuje srpska kraljica treš estetike Micka Lifa. Pesma „Mama” intimni je omaž kojim Raiven izražava duboku zahvalnost svojoj evrovizijskoj porodici, koja je od milja i zove mama.

Kao prikladno slavljenje različitosti, Raiven i Micka lifa zajedno su debovale s „Mamom” na Povorci ponosa u Beogradu. Raiven je pred više hiljada ljudi najavila i izlazak na evropsku koncertnu scenu te zaključila svoje nastupe na ovogodišnjim povorkama ponosa. Njen put započeo je u Zagrebu, nastavio se u Ljubljani, a vrhunac doživeo baš u Beogradu. „Mama” služi kao most između Raiveninog prošlog rada i budućnosti, te u ovoj pesmi prvi put peva na slovenačkom, srpskom i hrvatskom jeziku, simbolišući svoju povezanost sa publikom širom regiona. Raiven je „Mami” dala i vizuelnu dimenziju, a spot je režirala Urša Premik. Video spaja bezvremensku estetiku modnog editorijala s ekspresivnim pokretima i hedonističkim vizuelnim kompozicijama. U spotu učestvuju plesači i članovi ansambla SNG Opere i baleta, predvođeni koreografom Lukasom Cušlagom.

Ovim muzičkim spotom Raiven najavljuje drugi deo svog konceptualnog audio-epa „Sirene”. Pesme s njenog nadolazećeg EP-a „Sirene, Pt. 2” za koji je Raiven komponovala muziku i napisala tekstove, premijerno će se izvesti na njenom koncertu u Kinu Šiška u Ljubljani 21. decembra. Nastupiće sa novim bendom uživo, prikazujući jedinstvenu mešavinu elektronske muzike i vizuelne umetnosti. U sklopu evropske turneje Raiven će posetiti i Poljsku, Češku, Hrvatsku i Srbiju.

Od debitantskog albuma „Magenta” i singla „Jadra” (2014) do EP-eva „REM” i „Sirene, Pt. 1”, Raiven stvara mistične zvučne kulise. Njeni koncerti nude retrospektivu njenog stvaralačkog puta, oživljavanje sećanja na kultne muzičke i vizualne izražaje s takmičenja Evrovizije te pobedu na renomiranom festivalu Popevka 2021. s pesmom „Volkovi”. Njena muzička svestranost nadilazi elektropop, pa se tako 2022. otisnula u sfere elektro-opere sa singlom „Habanera”.

Raiven je svoje izuzetno svestrano muzičko putovanje započela već sa četiri godine, kada je upisala Glasbenu Maticu u Ljubljani. Deset godina je pohađala časove harfe na Muzičkoj školi u Ljubljani, a školovanje je nastavila u programu Umetničke gimnazije koju je pohađala na Konzervatorijumu za muziku i balet Maribor, smer harfa, džez pevanje i solo pevanje. Više puta je nagrađivana za svoja postignuća na području klasične muzike, a tokom karijere pokazala je svoje talente u raznim arenama; debitovala je u pozorištu SNG Nova Gorica u predstavi „Trojanke” u ulozi Kasandre, opersku karijeru započela je 2019. godine ulogom Doktorke u mini operi „Nepotrebna” Iztoka Kocena, 2022. odigrala je naslovnu ulogu u Hendlovoj operi „Agripina” u Cankarevom domu u Ljubljani, nastupila je kao solistkinja sa Simfonijskim orkestrom RTV Slovenije na festivalu Imago na Kongresnom trgu u Ljubljani, glumila je Uršku u originalnom mjuziklu „Povodni mož”. U novembru 2022. debitovala je u SNG Opera i Balet Ljubljana u „Orfeju u podzemlju”, u 2024. pevala je glavnu ulogu u tango operi „Maria de Buenos Aires”.

Cene ulaznica: 2.300 dinara
Ulaznice se mogu kupiti na prodajnim mestima Efinity - na blagajni Doma omladine Beograd, Beogradske arene i u T.C. Rajićeva i na svim „Moj kiosk” trafikama i onlajn na https://tickets.efinity.rs/map/raiven_31206

Lokacija: Dom omladine Beograda / Sala Amerikana, Makedonska 22, Beograd
Vreme: 24.04.2025 u 21:00

ozw3pzy.png
 
Koncert Tee Tairović bio super, žena pevala i igrala 3h, energija super. Vizuali odlični međutim falilo je malo bolje scenografije. Publika kao na sahrani, energija 0, ne znam šta se desilo. Bilo je manjine koja je bila vesela a većina se snimala za Tiktok i stajali su i odmeravali ljude, baš toksično. Arena je bila puna, malo je falilo ljudi na gornjim tribinama. Rekao bih koncert 7/10.
 
Meni je bilo baš dobro na početku prvog act-a i početku drugog act-a, ostatak mi je bio uglavnom smor, verovatno zbog izbora pesama. Publika stvarno kao da je došla na daću. Tei svaka čast na energiji i harizmi, bila je fenomenalna. Ono što je meni falilo su animacije za LED ekrane, znači 2 dinara nije uložila to, a ja sam u tim vodama i obraćam pažnju na te stvari jbg. Nući čovek došao sa specijalno urađenim animacijama koje je uradio za pesme koje je izvodio, a ona nije mogla to da uradi nego na ekranima sve vreme bio live kadar sa scene. I šteta za onaj propust sa konfetama što su visile i izgledale kao toalet papir.
 
Više se potrudila Konstrakta u Sava centru, spremila i audio džingl nastupa, i neke animacije, i promo video snimke između nekih pesama i priredila umetnički performans koji je povezan sa njenim ranijim, a opet svež i drugačiji. :)
 
Šteta što su kod nas koncerti uglavnom prosek proseka, retko ko se tome zaista posveti i angažuje ozbiljne produkcije. Publika se realno bolje provede u klubu nego na koncertu. Podrazumeva se da izvođač ima energiju i sve to, ali to ne može da nadomesti ostale aspekte koncerta koji treba da bude show za pamćenje.
 
Ne mora na koncertu nužno biti šoua i animacija koje oduzimaju dah, mada se na onima gde je akcenat na muzici za đipanje očekuje i malo toga. Npr. na koncertu Stinga na kom sam bio, nije bilo plesača, koreografija, animacije su postojale na ekranima ali uglavnom više random nego neke složene i namenski rađene, a opet je koncert bio veoma dobar, sa akcentom na muzici. Uzgred, karta za njegov koncert je bila oko 4 puta skuplja nego za Teu, pa bi neko očekivao avione i kamione.
 
Back
Top