Tačno znam da ću da flopnem ova predviđanja i da ću imati susramlje u maju kada sa vremenske distance budem čitao ovo, ali evo šta mislim za sada, pre proba.
ŽIRI:
1.
2.
(14-16. kod publike)
3.
4.
(17-19. kod publike)
5.
(18-20. kod publike, ujebalo ih je što otvaraju)
Potencijalni top 10 kod žirija su mi i
,
,
+ koja god od
,
,
ili
prođe u finale. Eventualno
ukoliko ne bude hot mess uživo. I
oko 10. mesta.
PUBLIKA:
1.
2.
(9-11. kod žirija)
3.
(van top 10 kod žirija)
4. Jedna od
,
(bottom 5 kod žirija)
5.
takođe vidim kao potencijalno u top 5 umesto jedne od gore navedenih. Pored nje, očekujem i top 10 televote za
,
. Malo manje šanse za
i
, dok je
opet teško proceniti.
UKUPNO:
-
(vrv na kraju jedina sa 500+ poena)
-
-
Ukrajinu mislim da će žiri malo da izignoriše, ne baš kao prošle godine, ali da će ih dovoljno spustiti da ne mogu da pobede. Od publike očekujem astronomske poene, možda čak i više nego što se očekuje. Kad je Tvorči mogao da dobije oko 190 poena, ove dve će verovatno 250+.
Jedini razlog zašto sam dao prvo mesto žirija Italiji je zato što ne mogu da zamislim podeljen ekran u poslednjoj minuti između Hrvatske koja će da osvoji gomilu poena i Belgije ili Francuske koje će od publike da dobiju ignore. Ovako će bar biti neizvesnije, ali Italiju stvarno ne mogu da zamislim kao pobednika, kad nisu pobedili sa mnogo boljim pesmama.
Što se tiče Hrvatske, od 2018. nije pobedila neka glupa/ dečja pesma, pa mislim da je vreme da se to desi ove godine. U suštini scenario kao da se
Cha Cha Cha takmičio u godini bez
Tattoo. Prelazi 300 poena publike sigurno, a maksimalni domet mislim da je do nekih 350. Nešto ne vidim da će uspeti da stigne Karijinih 378. Sa druge strane, mislim da će proći bolje kod žirija od njega, jer je pesma na engleskom, više je radio friendly i nije žanrovski eksperimentalna.