ESC 2023 – Liverpul, Ujedinjeno Kraljevstvo: opšte, arena, grafika, scena

evrovizijske vrednosti su da je publika vidno uznemirena što njihov očigledan favorit (aj da je bilo blizu, nego 135 tvt poena) zaustavljen da zasluženo pobedi i da je očito ovakav sistem izuzetno faličan.

nije kao da se evrovizijska zajednica prvi put buni na žiri. Na kraju krajeva, zbog svih nas i postoji to takmičenje, a ne zbog Martina Osterdala ili nekih "profesionalnih" žirija koji gledaju na kladionice
Užasnut sam sto je publika u Sava Centru zvizdala grupi No name i skandirala Flamingosima, to je protiv evrovizijskih vrednosti i govori o nekulturi publike
 
Pritom su dva puta pobedili zahvaljujuci ziriju, osim Svedske nijedna zemlja nije pobedila iskljucivo kao favorit zirija.
Ali ljudi se žale ko god da pobedi. Neta i Salvador su (ubedljivo) pobedila kod publike, pa ljudi pet godina kasnije troluju po internetu kako su nezasluženo pobedili i kako su im pesme očajne.
 
Žiri čine najvećim delom drugi muzičari koji se profesionalno bave muzikom i pristojan broj njih je i sam nastupao u nekom kapacitetu na Evroviziji. Tattoo je komercijalno najuspešnija pesma ove godine, tako da su adekvatno prepoznali radijski potencijal i hitičnost pesme.

Ne postoji sistem glasanja koji bi mogao da zadovolji skoro 200 miliona ljudi koji gledaju Evroviziju, ali ja sam lično mišljenja da je Evrovizija mnogo bolja sa žirijem nego bez njih. 1998-2009 mi je mračni vek Evrovizije i zaista ne mogu da zamislim da bih gledao takmičenje sa takvim (ne)kvalitetom pesama.

Iako je muzika subjektivna, da li stvarno misliš da je Poljska imala osmu najbolju pesmu ove godine?
Kao da čitam saopstenja RTCG iz 2006.
 
problem je i to "očekivanje"

sere mi se od kladionica i od "predsezonskih" favorita
Nažalost živimo u doba interneta, kladionica i ostalog i nemoguće je da internet stane tokom cele ESC sezone kako bi pobednik bio manje predvidiv.
 
Ne postoji sistem glasanja koji bi mogao da zadovolji skoro 200 miliona ljudi koji gledaju Evroviziju, ali ja sam lično mišljenja da je Evrovizija mnogo bolja sa žirijem nego bez njih. 1998-2009 mi je mračni vek Evrovizije i zaista ne mogu da zamislim da bih gledao takmičenje sa takvim (ne)kvalitetom pesama.
2:1 neka se uvede u korist publike. To je najkorektnije, ta trećina bodova što ide žiriju (nešto manje zbog ROTW) neka bude taj faktor koji će da koriguje publiku
Iako je muzika subjektivna, da li stvarno misliš da je Poljska imala osmu najbolju pesmu ove godine?
Muzika jeste subjektivna, to se slažem.

Što se mene tiče žiri treba da nagrađuje dobre vokalne nastupe (stoga mislim da su Italija i Estonija zasluženo bile pri vrhu), a da izuzetak budu slučajevi u kojima je pesma žanrova za koje nisu najbitniji vokalni nastupi (čist primer "Cha Cha Cha"). Publika će da nagradi scenski, vizuelni, zabavni i ostale aspekte.

Tattoo je OK vokalni nastup, ništa specijalno. Ima bar 5 pesama u finalu koje su bile podosta jače po tom aspektu (Estonija, Italija, Kipar, Španija, Litvanija)
 
Užasnut sam sto je publika u Sava Centru zvizdala grupi No name i skandirala Flamingosima, to je protiv evrovizijskih vrednosti i govori o nekulturi publike
Ovo je klasičan primer logičke greške ‘pogrešna analogija’. Okolnosti Beovizije 2006. su bile potpuno drugačije i u pitanju je bila sabotaža koja se završila diskvalifikacijom.

Lorin je bila drugoplasirana kod publike i pobedila kod žirija. Sa druge strane, Karija je prilično dobro prošao kod žirija, štaviše, četvrto mesto je izuzetno za nekog ko ne ume da peva. Ishod je više nego razuman i zaslužen.

Bez uvrede, ali tvoji komentari u poslednja 24 sata su krajnje jezivi i prevazilaze bilo kakvu granicu do koje bi neko mogao imati empatije zbog tvog nezadovoljstva ishodom. Klasičan bezobrazluk i nekultura.
 
- Što se tiče našeg plasmana, razočaran sam (ne u Luku već u publiku), ali ne i iznenađen. Pre proba sam prognozirao neko 21-22. mesto, ali na kraju je ispalo još lošije. Ipak, ponosan sam na Luku, jer mislim da je ovo jedna od najboljih pesama koje smo ikad poslali na Evroviziju sa svakako konceptualno najprofesionalnijim i najambicioznijim nastupom. Njegovo 24. mesto mi je neuporedivo draže od 18. mesta Nevene Božović, 19. mesta Balkanike i 15. mesta Uraganki sa pomalo bajatim dinosaurus pesmama (ne hejtujem).
Upravo se slažem sa ovim da mi je mnogo draže Lukino 24. mesto nego da smo poslali neki pop-narodnjak koji bi kod žirija imao jednocifren broj poena, a na televotingu dobio jedno 60 poena i tako došao do nekog 16, 17. mesta.
 
Ovo je klasičan primer logičke greške ‘pogrešna analogija’. Okolnosti su bile potpuno drugačije i u pitanju je bila sabotaža koja se završila diskvalifikacijom.
Pa i ovo je bila klasicna sabotaza jer su joj nabili milion poena da niko ne moze da je stigne. Ako Finac peva lose nije ni Loreen jedina koja ume da peva pa da sa reciklazom pesme iz 2012 osvoji 400 poena zirija.
 
Ja kazem da treba dati dve nagrade i to je to. Kaarija koji je odneo masovnu pobedu kod publike nije dobio priliku ni da se obrati svim tim ljudima koji su ga podrzali.
Pa jel ima Instagram? :ROFLMAO:
 
jednostavno ne sme da postoji univerzum u kojem APSOLUTNI pobednik publike ne pobeđuje ukupno.

Reći će "nije prvi put", pa nije prvi put da pobednik publike ne pobedi, ali evo poređenje kolika je bila razlika između pobednika publike i ukupnog pobednika od 2016. do sada:

2016. 38 (Rusija - Ukrajina)
2019. 30 (Norveška - Holandija)
2023. 133 (Finska - Švedska)
 
Back
Top