Kako se danas osećate?

Debili srednjoškolci hahaha u to doba je Porta bilo glavno mesto za "izlazak" alternativcima, drogošima i pederima :D Sedenje po betonu i fontani i osuđivanje fensi mase iz Laze Telečkog hahaha

me-too-girl-wink.gif

Jezivo. Počinioce treba strogo kazniti i novčano i terati da isperu fontanu i nadoknade štetu, i jedno mesec dana prinudnog rada, pa možda se i dozovu pameti.

bio par puta na pena partijima u KSTu, interesantno iskustvo.

Prvi put kad sam bio zaboravio sam da ponesem rezervnu opremu, pa sam se onako mokar i sapunjav u (polu)pijanom stanju vraćao gradskim prevozom sa radnim narodom u jutarnjim satima. Lepa vremena...

bio par puta na pena partijima u KSTu, interesantno iskustvo.

Prvi put kad sam bio zaboravio sam da ponesem rezervnu opremu, pa sam se onako mokar i sapunjav u (polu)pijanom stanju vraćao gradskim prevozom sa radnim narodom u jutarnjim satima. Lepa vremena...
Jao Bože asocijacija na KST mi je dok sam student bio dotako sam dno života.
Kad je bio maskenbal maskirao sam se u Elizabetu II pa je neki ludak krenuo da me spopada pa sam pobegao kući jer sam tripivao gotovo biću silovan. 😂 a onda mi neki lik obučen kao viljuška se naklonio i poklonio džoint, to je recimo bio lep momenat. 😂
Al uglavnom pamtim odande neke nesrećne slučajeve.

Jao Bože asocijacija na KST mi je dok sam student bio dotako sam dno života.
izađe se u grad, kaže "gde ćemo?". Jedna opcija splav, to nam nije gušt osim ako nije rejv. Kafići previše kulturica, šta ostaje? KST. Jebigica.

Al uglavnom pamtim odande neke nesrećne slučajeve.
meni su jednom maznuli jaknu, a niko iz ekipe nije bio u psihofizičkom stanju da to dijagnostikuje. I tako se vraćao kući u kratkim rukavima proladnog novembarskog dana. Srećom pa su mi dokumenta bila u džepu od farmerki.

izađe se u grad, kaže "gde ćemo?". Jedna opcija splav, to nam nije gušt osim ako nije rejv. Kafići previše kulturica, šta ostaje? KST. Jebigica.