Stekao sam utisak da on više ide na evroviziju ekskurzijski nego da peva prateće. Generalno me nervira što RTS svake godine forsira iste prateće vokale, uklapali se u pesmu i sa pevačem ili ne, kao 2017. kad su zvučali očajno.
Istina, on meni ima jako lepu boju glasa i lepo peva, ali kao isto mi je dosadno kad svake godine trpaju taj jedan te isti biro pratećih vokala.
Plus što mi je logičnije da neki prateći nekad postane glavni vokal, a ne obrnuto, kao Mladen i Sanja sad.
Al dobro, to sam samo ja, ja svoje preferencije mogu da pojasnim i objasnim, ali ne proglašavam ih univerzalnim narodnim istinama
Pa naravno da se uklapa, to nije sporno. Čak je idealno ..sve po taktu.
Ali šta je poruka... šta mi tu čitamo između redova...koji sistem vrednosti to donosi ... šta ... baš me zanima.
Pošto slati pesmu na esc baš i nije kao raditi istu za naše tržište pa da bude hit na splavovima.
E baš bi ovako pomeren i mističan tekst bio hit za splavove.
Izvini, šta čitamo u Angellininoj pesmi, osim otvorenog poziva na seks i drogu, to je kul sistem vrednosti? A da si zapravo čitao nekad o luciferijanstvu i satanizmu, shvatio bi da se Zorjin tekst najviše filozofski uklapa u to - nema spoljašnjih referentnih vrednosnih tačaka, nego ja, moja sloboda, oslobođena, evo dajem sve, patila patila, pa prelomila, dala dušu na tanjiru, i počela da se uzdajem u sebe i samo sebe, ne u društvo i narod, ne u višu silu
A uostalom, zaboravi sve to, kao da će stranci da razumeju tekst osim minorne manjine koja će da gugla prevod. Koliko prslih tekstova je prošlo kroz ESC, ove naše tri su zbirka savremene poezije.