306. FSC - Pokémon Music League 🔥💧🌿⚡⚪🐲

EvilSmile

Ekspert
Pozdrav forumaši! Ili treneri? Nešto sam pomešao. Ili ipak nisam. Dobrodošli u svet Pokémona i muzike!

image_463898.webpJa sam Profesor Evil Smileovich - aktuelni šampion Muzičke Lige regije Valoris. Dobio sam toliko poziva da prosto nisam mogao a da vas ne ugostim i pripremim za nezaboravno putovanje kroz ovaj čudesni svet Pokémona!

Takođe to znači da ću vam pomoći da odaberete svog prvog Pokémon partnera, uz kojeg ćete se do kraja boriti u BattleAreni kako biste osvojili Trofej Pobednika FSC-a 306!

U ovoj regiji, svaki ton ima svoju snagu, a svaki ritam može pokrenuti bitku. Od mirnih šuma Leafrest Villagea do vatrenih festivala Emberfall Cityja, Pokémoni i vi - njihovi treneri stvarate simfoniju koja odzvanja dolinama Riverbenda, ori se Lumina Park-om, čak se može čuti kroz hladne ostatke ruševina Solare . Možete primetiti da je region povezan brojnim Mostovima, što je omogućila gradonačelnica Harmonie - ALIKA uz pomoć svog Conkeldurr-a, dok našeg predsednika säm-a više zanima brčkanje na plažama Coral Bay-a sa Gardevoir-ima.

No vaše putovanje počinje upravo počinje. Ko će postati novi šampion Valorisa? Ko će pronaći savršen balans između ritma i snage svog partnera?

Saznaćemo po završetku 306. FSC-a i teme - Pokémon Music League !

Copilot_20260613_131101.webp