cy Kipar 2025: Theo Evan - Shh

Ovde se slazem za dance break, za razliku kod Ceske.
Ovo mi je pre nastupa bilo na granici za prolaz, ali kada sam odgledao celo pf-e, uopste mi nije bilo dileme za prolaz. Tekst me generalno ne interesuje na prvih 10-inu slusanja, a pogotovo ne za ovakvu pesmu, tako da mi tekst nije uopste sporan. Meni se dopao nastup, pogotovo uporedjujuci druge. Jedino sto bi moglo biti vise energije, ali i ovo je bilo sasvim ok. Uz Belgiju, svakako sam iznenadjen neprolasku u finale.
 
Decko je bio pravi seks, sve vreme sam gledao u njegovu facu.

Zao mi sto je ispao.
 
Prenesi nam, baš me zanima, znam da su grčki mediji nemilosrdni 😆
Гледао сам један јутарњи, њих 5-6 водитеља и новинара коментарисало, прво је почело са 'неправедно је испао, навијали смо за њега' па је временом дошло до 'па добро, можда је прекомпликован наступ ипак био, мало се изгубио у маси, требало му је измијенити и олакшати наступ, изгледао је уморно, био је у мраку, није фокус био на његовој љепоти, други су се издвојили више, пјесме на енглеском нису добро прошле, нису сви његови тонови били на нивоу'.

Један новинар што је у Базелу рече да је срео Теа послије испадања и да му је Тео (разочаран) рекао да је био свјестан да ће бити ризичан наступ али су се опет надали пролазу.

А онда су нахвалили Клавдију како ће сутра да буде савршена и другачија од других и споменуше да се екипа грчка сада ангажовала око промоције по дијаспори након испадања Кипра, да се не би и њима десило 😄
 
Mogao bi stvarno Kipar da pokuša neki drugačiji pristup, recimo NF gde će domaći kompozitori i neafirmisani izvođači doći do izražaja. Ova grčko-švedska ekipa i Panik produkcija su odsvirali svoje.
 
Имам осјећај да већ сад гањају неко јако име да их представља. Жозефин можда
 
U neku ruku verujem da im je na naplatu došlo prezasićenje publike tom suvoparnom švedskom generikom koji godinama unazad serviraju bez trunke kreativnosti. Odavno želim da čujem nešto autentično od njih.
 
А прошла би Ела да није било жирија и оних силних малверзација
 
Ja sam Elu bas zavoleo posle evrovizije. Mogla je proci umesto Azerbejdzana, ali da je bila losa uzivo jeste veoma
 
I ja još uvek slušam Elu. To mi je najbolja pesma (u studijskoj verziji) koju je Kipar poslao u poslednjih 10 godina.
 
Ljudi ne obraćaju previše pažnju na tekst svesno, ali nesvesno je vrlo bitno da razumeju pesmu kako bi je u glavi razdvojili od ostalih pesama koje čuju po prvi put. Npr. nakon odslušanih pesama, odmah mogu da se sete da je Švedska imala pesmu o sauni, Norveška je imala viteza, Poljska je imala slovensku vešticu, Estonija je imala pesmu o kafi, itd. Sve su to jednostavne ideje, ali su ideje koje su razrađene dovoljno u nastupima da su jedna celina koja je lako razumljiva.
Slažem se da na nesvesnom jesu nivou bitne ta glavna tema i asocijacija, ali mislim da to pak nema veze sa nekom kohezijom u samom tekstopisanju, nego u dočaravanju tog nekog pojma ili ideje na bilo kom, a poželjno i na očiglednijem nivou.

To može da se postigne i samo kokretnijim naslovom pesme + provlačenjem tog nekog pojma da bude scenski doslovno vidjiv ili dovoljno dočaran, kao eto kod Estonije - njemu to daju naslov pesme i motivi kafe na sceni, pa čak i silly odelo i silly policajci mene dosta asociraju na taj kontekst kada kafa razbija neki birokratski smor i biva zanimljiva. To mi je opet više pojašnjavanje na scenskom (vizuelnom, konceptualnom i kontekstualnom) nivou, nego na liriks nivou.
Čak i za Poljsku kao što kažeš ljudi su, verujem, više upamtili dočaranu ideju slovenske veštice, nego baš to da je ona majka Gaja koja plače dok drži svet u rukama, kako kaže u engleskom delu teksta.

Teo je mogao da ima u animacijama na ekranu znak pitanja, ili da on i igrači formiraju na sceni znak pitanja koji bi bio snimljen odozgo, ili neki kovčeg tajni, ili neka zipovana usta na ekranu, pa se kao baca ključ i čuva tajna, pa se pak nešto otključava i otkriva itd.
Ili je pak mogao da se pojavi da Vinči negde u naslovu i tekstu jednom kad već ima Vitruvijevog čoveka kojeg oponaša na sceni (a oni su se verovatno nadali da će to biti samoobjašnjavajuće). Ili neko samoogledanje koje se već pominje.
Ili eto, mogao je samo generalno da ima jasniju temu i koncept za scenu koji bi direktnije komunicirali s nečim iz čak i onakvog teksta.
A opet, da je pokidao vokalno + da je pesma produkcijski jasnija i da nije čudno odjekivala i delovala nekako zvučno nejasno u lajvu, možda bi i to bilo dovoljno.

Nećemo znati, nego samo mislim da je to uokvirivanje pojm(ov)a i jasna prezentacija uokvirenog čitava poenta, mnogo više nego valjano tekstualno predstavljanje i poentiranje.
 
Nastup je odličan, pesma nikakva.

Nadam se da će Kiprani konačno promeniti ploču kada je ESC u pitanju jer ovo ne vodi nikuda.
 
Имам осјећај да већ сад гањају неко јако име да их представља. Жозефин можда
uhhhhhhh sto bih voleo da konacno ode Josephine :love:

meni bas zao Kipra, pesmu volim od pocetka, dobar je i nastup bio ali vokalni raspad... :cry:
 
Kada pogledam finaliste, samo je još bizarnije da Theo nije u finalu. Definitivno najjača pjesma ove kategorije...
 
Back
Top