Pze 22 je totalni dowgrade u odnosu na Beoviziju 2020. NIšta tu nije valjda, rad kamera - pa ni ta scena sa onim jeftinim led ekranima; da se neko potrudio mislim da bi uspeo i da izbroji koliko je reflektora bilo. O programu da ne pričam - onoliko gafova je stvarno sramota. Zapravo su se voditelji ponašali kao na nekoj svojoj privatnoj žurci. Milim da bi Kosjerina sve to mogla sama sasvim ok da odradi. I ja sam, negde pod utiskom 2020. očekivao nešto neviđeno. Jedino je Konstraktin nastup bio besprekoran, možda još par tu i tamo (kadriranje kod Tijane i Ane Stanić -ali opet nedovoljno kadrova - aman čemu taj cue pilot kad je sve izgledalo kao Sunčane Skale 1998) . Doduše, ja sam i previše čitao twitter, tako da sam i propustio mnogo toga; poznato je da tamo ljudi dođu samo da bi što goru uvredu napisali, ali bili su, nažalost, u vezi sa mnogo čim u pravu - sa pravom je green room nazivan soba strave i kako sve ne. I na sve to RTS izjavljuje da su dobili pohvale od evropskih televizija... to je takvo vređanje inteligencije. Usudiću se da kažem da je možda samo za nijansu ovo bilo bolje od 2018 - možda je scena bila nešto bolja - mnogo toga je, nažalost podsećalo na tu nesrećnu povratničku Beoviziju. Šou bez publike - a smejali smo se Evrovpesmi iz 2005 - ok - korona vlada još uvek, ali mogao je green room ispred pozornice kao na Dori - Dora je za ovo bila deset levela iznad. Najave pesama - ono je za Hag - pa deca u nekom vrtiću, da im se da tablet bi bolje to smislili... i kad treba da krene pesme - preview sličica sa YT. Ukrajina je bila pred rat pa je barem taj segment bio odlično odrađem. Hvala Oliveri na trudu da okupi veoma poznata imena estrade... ali zaista je degutantna priča kako je ovo bilo na "svetskom" nivou. Neka pogleda samo 15 minuta Esti laud-a (nadam se da sam ispravno napisao) da vidi šta je spektakl.