rs Srbija 2025: Princ - Mila

Ne znam da li možemo da računamo na dijasporu, s obzirom da se ona aktivira kad postoji hajp u zemlji, a ove godine je on nepostojeći
 
Princ nije uspeo da uđe na trending čak ni nakon pobede na PzE-u, trebalo mu je dve nedelje da dođe na 30+ mesto dok nije objavljen revamp koji je izreklamiran kroz Joksimovića pa je ljude malo zainteresovalo da čuju.
Čak je i NensiBo bila u vrhu trendinga nakon pobede na Beoviziji 😭
 
Luku ali i Teyu, ne vezano za fanove koji su ih podržali i ovde i u Evropu, a koji su kap u moru kada krene glasanje širom Evrope, definitivno su se samo zahvaljujući dijaspori i progurali nekako u to finale.

A od tih stranih fanova i tog silnog ,,obožavanja" Luke i Teye, 😅 ne dobismo ništa sem bujne mašte i puste želje da ćemo nešto više postići, a na kraju se oboje, ni pesmama a posebno nastupima, uopšte nisu izdvojili iz mase, već ih je ista debelo progutala i izgledali su totalno nebitno.👍

Stefan je miljama harizmatičniji i sceničniji od Luke i Teye bar meni, a srbi u dijaspori realno više vole glasčine i vajb balkana kakav god bio, nego mirne balade gde se tekst jedva razume bez čitanja ili eksperimentalne pesme poput Lukine, takodje teško razumljive bez čitanja a čiji vajb ja lično volim.

Bez obzira na otvoreni hejt prema Princu, što fanova ovde ali i u Evropi, preživi li Princ ovo mnogo teže polufinale, u finalu ni u kom slučaju ne vidim da će ni bodovno a ni rezultstski biti ispod Teyinog rezultata, čak mislim da ako bude imao kvalitetan nastup i kadriranje, da će ga nadmašiti.

Pesma ,,Mila" ne prati trendove savremene Evrovizije i sa time se apsolutno slažem ali koliko god to sada deluje svima kao mana, u moru sličnih krindž/treš pesama ove godine i eksperimenata, ovo se može izdvojiti i privući sredovečne glasače širom Evrope ali i mladje koji su manjina ali vole ovakve pesme i prepoznaju i žele da podrže kvalitet.

,,Milu" ali u novom aranžmanu slušam svakodnevno više puta i sve više je volim, te mi je definitivno prerasla prethodne dve naše pesme, postala puno draža pesma i od Balkanike, Nevene pa i Hurricane.

Zvuči suludo ali je tako, a možda dodatno i zbog empatije koju imam zbog hejta prema srpskom predstavniku ove godine, njegovom trudu i pristupu projektu koji respektujem, postao mi je od omraženog lika po objavi imena, jedan od najdražih predstavnika ali i naših pesama na ESC-u.
 
Last edited:
Princ nije uspeo da uđe na trending čak ni nakon pobede na PzE-u, trebalo mu je dve nedelje da dođe na 30+ mesto dok nije objavljen revamp koji je izreklamiran kroz Joksimovića pa je ljude malo zainteresovalo da čuju.
Čak je i NensiBo bila u vrhu trendinga nakon pobede na Beoviziji 😭
Revamp verzija je prešla i 900.000 pregleda za svega desetak dana, tako da je poprilično slušana. A i dalje je
u trendingu.

Ne treba negirati činjenicu da se jednom delu ljudi pesma sviđa i da je slušaju, a taj broj ljudi svakako nije mali.
 
Meni je enormni hejt zbog šabanskog poteza sxmeker Prestige tima Bojana x David delom zakačio i Princa, u smislu da je ispao neka kolateralna šteta. O pesmi sam već pričao i taj utisak je konstantan.

Nemam ništa protiv dečka, a čuo sam juče jedan njegov intervju i deluje da tome pristupa posvećeno i sve je to ok. Neka uživa u čitavom procesu (u meri u kojoj trenutna situacija dozvoljava), druženju i prepartyjima, jer to iskustvo svi ističu kao nešto neponovljivo.

Međutim, ako bih morao nešto njemu lično da zamerim onda je to izbor pesme, zato što mi deluje da ima dovoljno soli u glavi da može da zna kako se kreću evrovizijski trendovi - ne da ih slepo prati, ali da ume da proceni da to sa čime želi da dođe na PzE treba da bude mnogo konkurentnije i modernije. Zapravo, ovo je već druga takva pesma koju prijavljuje, a ako računam i onu koju je umesto njega izvela Dapčevićka, stvarno mi deluje da baš i nema pravu predstavu o takmičenju, ili jednostavno ne ume da izabere bolje saradnike.
 
Meni je ovogodišnji naš predstavnik na nivou 2018. Na stranu što mi se ovogodišnji paket sviđa a taj iz 2018. manje, ali suština je da smo kao tu, postojimo, niko ne obraća pažnju i ne priča o nama, ako prođe - okej, a ako ne isto okej, svesni smo da nemamo rezultat za neki top10 za razliku od svih prethodnih godina i to je to.
Na stranu žiri, i 2022., pogledajte kako smo u polufinalima u poslednjih 10 godina prolazili, ko je, kako i koliko glasao za nas. Sve sami sitniši.
Od tolikog hajpa Hurricane su bile tek 9., a nije da je to polufinale bilo baš nešto ultra jako.
Svi ti strani fanovi koji nas hajpuju eto nekako nas jednostavno zaborave u toj glavnoj esc nedelji. A nije da u poslednjih 10 godina nismo slali neke dobre pesme. Da, prolazimo u finale stalno, ali neki utisak je da mi nismo nikakva "power house" veličina. Kad San Marino i slični u poslednjih nekoliko godina glasaju za nas je super, to su "pravi" glasovi i zasluženi poeni, a ako za ovog tako neko bude glasao onda se smejemo jer on to nije zaslužio i ti glasovi su kupljeni?
Svi fanovi i raznorazne struke imaju pravo na svoje mišljenje i da ga stave i na 15. i 16. mesto u pf-u, ali na videima ko koliko ima šanse za prolazak u finale i da Srbija ima 1-5% šanse a npr Danska da ima 45-60% su mi van svake pameti.
 
Zavisi šta ko uzima za kriterijum i šta mu kreira/diže atmosferu i očekivanja. Rangiranje i komentari fanova nesumnjivo 'znače' za opšti utisak, jer smo mi u ESC mehuru maltene veći deo godine, pa onda nije baš zabavno kada je pesma mahom nevidljiva za mnoge. Doduše, tako je bilo i sa Nevenom, pa mi recimo utisak nije ipak bio tako ravan u smislu kako je tupa sezona i to je verovatno zato što mi je Kruna bila ok u odnosu na ponudu te godine. Ove godine to nije slučaj i zato sam najviše smoren, a manje me tangira šta neke lujke na x-u misle + mislim da smo mi ipak malo više realniji i da se više ne zanosimo tako lako šta god poslali, zato što znamo kakav tretman imamo kod žirija.
 
Meni je enormni hejt zbog šabanskog poteza sxmeker Prestige tima Bojana x David delom zakačio i Princa, u smislu da je ispao neka kolateralna šteta. O pesmi sam već pričao i taj utisak je konstantan.

Nemam ništa protiv dečka, a čuo sam juče jedan njegov intervju i deluje da tome pristupa posvećeno i sve je to ok. Neka uživa u čitavom procesu (u meri u kojoj trenutna situacija dozvoljava), druženju i prepartyjima, jer to iskustvo svi ističu kao nešto neponovljivo.

Međutim, ako bih morao nešto njemu lično da zamerim onda je to izbor pesme, zato što mi deluje da ima dovoljno soli u glavi da može da zna kako se kreću evrovizijski trendovi - ne da ih slepo prati, ali da ume da proceni da to sa čime želi da dođe na PzE treba da bude mnogo konkurentnije i modernije. Zapravo, ovo je već druga takva pesma koju prijavljuje, a ako računam i onu koju je umesto njega izvela Dapčevićka, stvarno mi deluje da baš i nema pravu predstavu o takmičenju, ili jednostavno ne ume da izabere bolje saradnike.
Slušao si njegove intervjue, on u njima jasno kaže da je on želeo da ovaj put ide na pze sa baladom. U njima može da iskaže svoje glasovne mogućnosti i najbolje se oseća dok ih peva. Kaže da je to on.

Ja ga razumem, dečko ne želi da eksperimentiše i ide sa nečim u čemu se ne pronalazi, što mu ne leži... Ne želi da ide sa nečim brzim samo zato što to navodno "dobro prolazi". Nama to može da se svidi ili ne ali on sigurno najbolje zna zašto je izabrao da ide sa baladom. I što je najvažnije vidim da on baš veruje u to što radi i sprema za esc scenu. Pristupio je ovom projektu oko Evrovizije mnogo ozbiljnije nego mnogi naši predstavnici u prošlosti i verujem da će se to isplatiti.
 
Ne mora nužno da bude brže pesma naravno, dovoljno je da balada bude u modernijoj produkciji, da ima nešto drugačije, a ne da slepo prati otiske pesama koje su zvukom stvarno passe. Princ sigurno ume bolje. Neka svako snima šta želi, samo kažem da je to nesumnjivo daleko od Evrovizije, tj. više pripada nekom ESC periodu od pre 20 godina. To je moj utisak, a ovde su slično komentarisali i neki forumaši kojima se pesma dopala.
 
Revamp verzija je prešla i 900.000 pregleda za svega desetak dana, tako da je poprilično slušana. A i dalje je
u trendingu.

Ne treba negirati činjenicu da se jednom delu ljudi pesma sviđa i da je slušaju, a taj broj ljudi svakako nije mali.
Ja broj pregleda ne bih koristio kao argument za osobu koja je sklona kupovini istih 💅

Gde su mu strimovi na Spotifaju? Primera radi, Marko Bošnjak ima samo 200k na evrovizijskom Jutjub kanalu, ali zato na Spotifaju Poison Cake ima skoro duplo više slušanja od Mile.
 
Večeras u 20:00 semifinal running order.
Verujem da necemo bas odmah prvi nastupati tj. 9. vec tu kao 11., 12.
Zatvaraju Finska najverovatnije eventualno Malta. Izrael svakako moraaa pri kraju a mozda zbog Izraela odluče da on zatvara polufinale, videcemo.
 
I ja mislim da on vrlo svesno bira taj netrendovski pristup, da mu je neko rekao ili je sam uvrteo u glavu da mu je najbolji put da uspe taj da bude kao neka perjanica (muzejski shvaćenih) kvaliteta i vrednosti, i neka antiteza elektronici, trepu, bopovima itd.

Jer eto kao on ima previše dobar vokal i emotivnu interpretaciju za tako nešto, a i to je sve kao predominantno i u hiperprodukciji, pa se on kao dosetio da se iZdVoJi tim romantičnim i (sada već) starinskim fazonom, jer on od svih stilova najbolje DoNoSi te balade sa srcem dušom emocijom, a narod to oseća i odreagovaće, i poslednjih godina fali pRaViH muških pop pevača itd. Bukvalno mi deluje da mu je ovo pravac razmišljanja i karta na koju planski igra i oko koje gradi svoj brend, više nego što ne zna ili ne ume da skonta šta se dešava u industriji i po Evrovizijama.

Dosta stvari u tim nazorima možda i stoji ovako inače, sad to što je njegova egzekucija i konačni proizvod stilski upitan i nedovoljno konkurentan u kontekstu u koji on teži da se uglavi, to jeste poseban problem. A nije da on ne bi mogao da oseti i iznese modernu baladu, ili dens-pop bop, ili komerc rock anthem fazon pesme, ili generalno savremenije aranžmane i produkciju, nego verovatno tripuje da će tako ispasti previše gej, da mlađa publika svakako pada na drugi tip (muškog) izvođača, dok je njegova ciljna publika nešto starija i muzički konzervativnija itd.

Pritom ga nimalo ne pravdam, jer mislim da i mi zaslužujemo bolje i da on može bolje lol, samo mi deluje da je i sam utripovao a i sebe okružio takvim ljudima i energijom koji mu na ovaj način utiču na strategiju i na to kako želi da se brendira, jer misli da je taj put njemu kao takvom prohodniji. Očigledno je da on nema cilj da pokida na ESC nego da eventualno startuje sebi dovoljno dobru karijeru u Srbiji i regionu.

Sad da li će se ispostaviti da mu je takav plan bolji u smislu poslovnog uspeha i karijere - videćemo, još je u povoju na mejnstrim sceni, vreme će pokazati (ko je Ivana Sirena).
 
Last edited:
Ja broj pregleda ne bih koristio kao argument za osobu koja je sklona kupovini istih 💅

Gde su mu strimovi na Spotifaju? Primera radi, Marko Bošnjak ima samo 200k na evrovizijskom Jutjub kanalu, ali zato na Spotifaju Poison Cake ima skoro duplo više slušanja od Mile.
Ne koristim pregleda kao argument. Ali morate praviti razliku između "kupljenih" pregleda iz npr. Indonezije i "sponzorisanja pesme"

U sponzorisanju ne vidim problem, ako neko ima viška novca da plati. Onaj kome se reklama od 15-ak sekundi uđe u pesmu i posluša do kraja samim tim pesma dobija nove preglede. Ne sećam se da je do sada neki naš predstavnik to radio. Dobar marketing u svakom slučaju.

Drugo su kupljeni pregledi, kod njih brojka odjednom skoči za 40/50 hiljada ili koliko već neko kupi. Znate da volim statistike, pa sam tako pratio i preglede na audio verziji, nastupu i revampu. Nigde nisam primetio te velike skokove da bi se moglo zaključiti da su pregledi kupljeni.

Poison cake je brža pesma otuda i logično više strimova na Spotifaju. Obe pesme loše stoje tamo pa tako i ta razlika između Mile i Poison cake nije mnogo velika.
 
Okeeej
15 nije lose, ocekivao sam nas ispred Izraela i Ceske
Hvalaa
Moozda i prodjemo😁
 
Odličan broj! Nadao sam se da ćemo možda mi zatvoriti polufinale ali i ovo je top.
 
Back
Top