EBU je objavio da je ovogodišnju Pesmu Evrovizije gledalo 163 miliona gledalaca putem 37 javnih servisa, što je za jedan milion više nego 2023, odnosno dva miliona više nego 2022. Pored zemalja učesnica, Pesma Evrovizije 2024. prenošena je i u Brazilu, Čileu, Crnoj Gori, Severnoj Makedoniji, Peruu, SAD-u i onlajn. Radijski prenos bio je u 11 zemalja članica EBU-a.
Šer finala je bio 46,7%, što je najviše od 2006. godine i skoro trostruko više od prosečnog šera emitera učesnika (17,6%). Među mladima (15-24 godine) šer finala je bio čak 58,6%.
Zemlja domaćin, Švedska, imala je gledanost sličnu prošlogodišnjem izdanju, finale je tamo gledalo 2,3 miliona gledalaca uz šer od 87,3% što je rekord od 2000. godine.
Švajcarska, pobednik Evrovizije, imala je 723.000 gledalaca, što je 40% više nego 2023. godine, i u sva tri jezička regiona došlo je do rekordne gledanosti.
Najviše gledalaca je bilo u Nemačkoj, 8,1 milion na kanalima Das Erste i ONE, zatim UK sa 7,7 miliona na BBC One, dok je u Francuskoj finale gledalo 5,4 miliona gledalaca, što je uvećanje od 1,9 miliona u odnosu na prošlu godinu.
U 18 od 37 zemalja učesnica, šer je bio preko 50%. Najveći je bio na Islandu 96%, Švedskoj 87,3%, Norveškoj 85,5%, Finskoj 83,1%, Hrvatskoj 73,2% i Litvaniji 70,2%. U Hrvatskoj je bila najveća gledanost od 2006. godine uz 1,1 milion gledalaca.
Tokom evrovizijske nedelje, 7,3 miliona jedinstvenih gledalaca, gledalo je šou na zvaničnom Eurovision YouTube kanalu. U isto vreme je finale gledalo najviše 1,6 miliona gledalaca, što je 17,8% više nego 2023, a rekordan broj je bio i za polufinala. Skoro 35% gledalaca je starosti između 13 i 24 godine. 42 miliona jedinstvenih gledalaca iz 231 zemlje gledalo je nešto od sadržaja na Eurovision YouTube kanalu tokom ESC nedelje.
Gledaoci iz 156 zemalja sveta je glasalo, što je za 12 zemalja više nego prošle godine. Najviše glasova iz ROW je stiglo iz SAD-a, Kanade, Rumunije, Meksika, UAE, Turske, Južne Afrike, Mađarske, Slovačke i Bugarske.
Društvene mreže
486 miliona naloga je bilo u interakciji sa Eurovision TikTok nalogom, čak četiri puta više nego prošle godine. Video klipove na TikToku pregledani su 538 miliona puta, što je porast od 71%.
69 miliona naloga je bilo u kontaktu sa Eurovision Instagram nalogom, dvaput više nego prošle godine. Video klipovi na Instagramu su pregledani 479 miliona puta, što je 165% više od prošle godine, dok je sadržaj na Eurovision Facebook stranici ispratilo 23 miliona tokom dve ESC nedelje.
Pregled Eurovision reddit naloga uvećan je 71,8% i 27,8% po angažmanu, a pre svega zahvaljujući tekstualnim prenosima proba i mogućnošću da se postave pitanja takmičarima.
2,5 miliona ljudi je koristilo novu Eurovision Song Contest aplikaciju.
Širi uticaj
82 hiljade ljudi posetilo je Evrovizijsko selo u Malmeu. Fanovi iz 92 zemlje su kupili karte za neki od šoua, a oko 1100 predstavnika medija iz najmanje 54 zemlje bilo je akreditovano na licu mesta.