rs Srbija 2025: Princ - Mila

Uvek se on na potpisivao kao "Princ". Na svim pesmama mu stoji samo Princ. Princ od Vranje je za publiku i široke narodne mase. Da bi se približio ljudima u Srbiji i da bi bilo zanimljivije i intrigantnije.

Za evrovizijsku publiku je samo Princ, tako je potpisan i na svim zvaničnim objavama Evrovizije po društvenim mrežama.
 
Znajući kakve su druge pesme,polako,ali sigurno,već se mirim sa tim da je Princ NQ. Ako se to desi,bio bi to naš prvi NQ ikada sa balkanskom baladom.
 
Dobro je da si napisao licno 😉 Jer devojke iz Hurricane svojom energijom i harizmom, jedu Princa za dorucak, oduvale bi ga sa scene kada bi sa njima izasao na istu.

Žalosno je što se na ESC-u sve počelo svoditi upravo na to, na „jedenje scene“.

Kada harizma i energija pršte, a kvalitet pesme to prati, onda potpisujem sve navedeno. Ali kada harizma i pritom jako dobri HCN vokali, sem igračice Ivane, osvajaju svime osim pesmom i njenim kvalitetom, onda to i nema mnogo smisla.

Današnji ESC, zahvaljujući pre svega fanovima, prati neke sumanute trendove gde je jedino važno biti što drugačiji i inovativniji, po svaku cenu.

Da li je to pevanje o svrš...., o raznim kafama, otrovnim kolačima i milkšejkovima, često sa bolesnim aluzijama, postalo je potpuno nebitno. Bitno je samo da si različit i „originalan“, dok suština ne postoji. Nema je, osim u ideji da se po svaku cenu istakneš.

Sve to uglavnom nema nikakve veze ni sa kvalitetom pesama, niti sa nekom poentom istih, osim da opet budeš samo drugačiji, pa makar i budalu izigravao ta tri minuta na sceni.

ESC je možda jedino u vizuelnom smislu evoluirao. Lično me ne čudi što se broj učesnika smanjio u poslednjoj deceniji i verujem da će se iz godine u godinu sve više smanjivati, iako bih voleo da se to ne dogodi.
 
Dobro je da si napisao licno 😉 Jer devojke iz Hurricane svojom energijom i harizmom, jedu Princa za dorucak, oduvale bi ga sa scene kada bi sa njima izasao na istu.
Donekle se slažem sa tobom. Ali ja nisam govorio ni o energiji ni o harizmi već o pesmi.
Sanja, Ivana i Ksenija su kao Hurricane 🌀 stvarno napravile nešto što odavno nije viđeno kod nas. To su pre svega napravile upravo zbog svoje harizme, energije i izgleda, ali naravno i svojih vokala. Izgradile su brend Uraganke koji su ljudi zaista voleli i imale su njihovu ogromnu podršku

Sad, o njihovoj muzici možemo da diskutujemo. Devojke jesu napravile neke od najvećih hitova, pre svega Favorito koji će slušati i neke nove generacije u budućnosti. Ali su itekako mogle mnogo više. Meni se prvobitna ideja o inostranoj karijeri veoma svidela. Naravno da za nju treba vremena i truda i ne može preko noći, ali su se one previše oslonile na komercijalu posle uspeha ovde (za šta najveću krivicu snose menadzeri) i nešto što usudiću se da kažem snimaju osobe koje izađe iz rijalitija. One donose novac I uspeh, slušaju se po klubovima ali nemaju veze sa kvalitetom. To mislim i o pesmi Loco Loco. Prvobitna Hasta la Vista je bila za nijansu bolje, ali obe pesme su za domaću upotrebu. Što bi se reklo, "nabrajalice". Od početka je bilo jasno i kako će da prođu, samo što smo mi svi bili očarani njihovom energijom i ložili se da možemo nešto veliko.

Mila je daleko kvalitetnija pesma u svakom smislu od Loco Loco. Pesma koja donosi emociju, nežnost, ljubav a koju Princ svojim vokalom donosi baš onako kako treba. S druge strane Loco Loco je odlična pesma za klubove, djuskanje, mada mislim da je ona svoje odradila i da se više ne sluša ni tamo.

Kada pričamo o igranju i energiji svakako da su tu devojke dominantnije od Princa, ali kada pričamo o pevanju, Princu može da parira samo Sanja. Ove druge dve bi, kako sam kažeš on "oduvao".
 
Pa ne znam kako očekujete da milioni ljudi razumeju filharmoniju obasjanu kvalitetom i smislom, kada velika većina pratilaca odgleda to veče Evroviziju da se pre svega zabavi, a ne da se kulturno vozdiže. Za to ima Kolarac.
 
Žalosno je što se na ESC-u sve počelo svoditi upravo na to, na „jedenje scene“.

Kada harizma i energija pršte, a kvalitet pesme to prati, onda potpisujem sve navedeno. Ali kada harizma i pritom jako dobri HCN vokali, sem igračice Ivane, osvajaju svime osim pesmom i njenim kvalitetom, onda to i nema mnogo smisla.

Današnji ESC, zahvaljujući pre svega fanovima, prati neke sumanute trendove gde je jedino važno biti što drugačiji i inovativniji, po svaku cenu.

Da li je to pevanje o svrš...., o raznim kafama, otrovnim kolačima i milkšejkovima, često sa bolesnim aluzijama, postalo je potpuno nebitno. Bitno je samo da si različit i „originalan“, dok suština ne postoji. Nema je, osim u ideji da se po svaku cenu istakneš.

Sve to uglavnom nema nikakve veze ni sa kvalitetom pesama, niti sa nekom poentom istih, osim da opet budeš samo drugačiji, pa makar i budalu izigravao ta tri minuta na sceni.

ESC je možda jedino u vizuelnom smislu evoluirao. Lično me ne čudi što se broj učesnika smanjio u poslednjoj deceniji i verujem da će se iz godine u godinu sve više smanjivati, iako bih voleo da se to ne dogodi.
Ovo sto si napisao bi imalo smisla kada bi Princ imao dobru pesmu, ali je nema.
Ako su devojke imale losu pesmu kako kazes, bar su je podigle na veoma visok nivo i rezultat nije izostao, a sa Princom cemo videti sta ce da bude.
 
Devojke su bile prelepe sa dugom kosom, ali kostimi,... no comment.
 
Mila je daleko kvalitetnija pesma u svakom smislu od Loco Loco. Pesma koja donosi emociju, nežnost, ljubav a koju Princ svojim vokalom donosi baš onako kako treba. S druge strane Loco Loco je odlična pesma za klubove, djuskanje, mada mislim da je ona svoje odradila i da se više ne sluša ni tamo.
Zao mi je, ali meni ova pesma nije kvalitetnija ni po cemu od Loco Loco, klasicna balada, koja ne budi u meni nikakve emocije, neznost ili ljubav. Da je cujem na radiju promenio bih stanicu jer mi je dosadna, dok bi mi Loco Loco izmamila pozitivnu energiju i naterala da pocnem da djuskam. Mozda je komercijalna, ali nije dosadna, sto se pokazalo i na ESC u veoma jakoj godini.
Princu cak ni u emociju ne verujem koju pokusava da predstavi kroz pesmu. Ima sansu da demantuje, neka izvoli, ESC scena ga ceka, a konkurencija nije bas nesto jaka.
I da se razumemo, nemam nista protiv svih vas koji ga podrzavate, samo treba gledati stvari malo realnije, a to je, da je pesma losa, a ni on nema neki potencijal da je digne na visi nivo. Bolja mi je bila njegova Cvet sa Istoka, ako bih morao da biram od ove dve.
 
Last edited:
Da je ove godine išao sa Cvet s istoka, u ovoj konkurenciji bi bio siguran i zaslužen finalist. Koliko god da je i ta pjesma dated, barem je dinamična i zabavna, a ova je skroz nebitna, random balada. Fazon Island 2018. ili Izrael 2019.
(ako se na prvu ne možete sjetiti koje su to pjesme, upravo tako će biti i s Milom od iduće godine nadalje među fandomom).
 
Zao mi je, ali meni ova pesma nije kvalitetnija ni po cemu od Loco Loco, klasicna balada, koja ne budi u meni nikakve emocije, neznost ili ljubav. Da je cujem na radiju promenio bih stanicu jer mi je dosadna, dok bi mi Loco Loco izmamila pozitivnu energiju i naterala da pocnem da djuskam. Mozda je komercijalna, ali nije dosadna, sto se pokazalo i na ESC u veoma jakoj godini.
Princu cak ni u emociju ne verujem koju pokusava da prestavipredstavi kroz pesmu. Ima sansu da demantuje, neka izvoli, ESC scena ga ceka, a konkurencija nije bas nesto jaka.
I da se razumemo, nemam nista protiv svih vas koji ga podrzavate, samo treba gledati stvari malo realnije, a to je da pesma losa, a ni on nema neki potencijal da je digne na visi nivo. Bolja mi je bila njegova Cvet sa Istoka, ako bih morao da biram od ove dve.
Ali to da li je nešto kvalitetno, ne određujemo mi po našim ukusima već muzički obrazovani ljudi. Da uzmeš i staviš bilo kog kompozitora, tekstopisca, izvođača(obrazovanog), čoveka iz sveta muzike da bira kvalitetnije između Loco Loco i Mile 90%, bi ih glasalo za Milu.

To se pokazalo i na pze, bez obzira što su članovi žirija bili sporni. Niko pored Vukayline pesme i Mile koje su izuzetno kvalitetne nije dao najviše poena nabrajalici poput Turbo žurke. To što se meni lično ne sviđa kako su svi oni glasali ne znači da nisu kompetentni da čuju šta valja.

Da na samoj Evroviziji nema tog "stručnog žirija" koji se poslednjih godina za sve pita i da glasa samo publika kao i ranije sve ovo bi bilo nebitno. Ali svi oni, ma koliko bili korumpirani i glasali po nekim drugim kriterijumima a ne muzičkim ipak uvek nagrade uglavnom kvalitet. A nagradiće i Milu ako uđemo u finale, videćeš.
 
Ne bih nikome da rušim sneška, ali to što je neka pesma "emotivna" balada, ne znači nužno da je i kvalitetna. Mila je u svom žanru, tek nakon revampa, postala prosek, sačinjena od generične i staromodne melodije, predvidive strukture i upitne emocije. Tematika pesme dosadna, prevaziđena i milion puta opevana. Aranžman je postao korektan, ima lepih delova u zadnjem delu pesme, ali su neki delovi i dalje bajati.
 
Ali to da li je nešto kvalitetno, ne određujemo mi po našim ukusima već muzički obrazovani ljudi. Da uzmeš i staviš bilo kog kompozitora, tekstopisca, izvođača(obrazovanog), čoveka iz sveta muzike da bira kvalitetnije između Loco Loco i Mile 90%, bi ih glasalo za Milu.

To se pokazalo i na pze, bez obzira što su članovi žirija bili sporni. Niko pored Vukayline pesme i Mile koje su izuzetno kvalitetne nije dao najviše poena nabrajalici poput Turbo žurke. To što se meni lično ne sviđa kako su svi oni glasali ne znači da nisu kompetentni da čuju šta valja.

Da na samoj Evroviziji nema tog "stručnog žirija" koji se poslednjih godina za sve pita i da glasa samo publika kao i ranije sve ovo bi bilo nebitno. Ali svi oni, ma koliko bili korumpirani i glasali po nekim drugim kriterijumima a ne muzičkim ipak uvek nagrade uglavnom kvalitet. A nagradiće i Milu ako uđemo u finale, videćeš.
Kako je vec neko napisao ranije, ne trazi se pesma za filharmoniju vec ceo paket za Evroviziju. Ne govorim kako bi ocenili ti obrazovani ljudi, vec onako kako ja osecam j dozivljavam te dve pesme, a cini mi se da nisam bas u manjini sto se toga tice 😉

Iskreno da li ce ziri da nagradi Princa ukoliko udje u finale, ne zanima me previse. Kao sto rekoh neka iznenadi ako ima sa cim, nemam nista protiv, svakako za mene jedan od najlosijih predstavnika Srbije ikada.

Nije mi namera da pljujem ni njega niti ljude koji ga podrzavaju, imate priliku da navijate za njega, ja samo komentarisem da sve to sto on nudi po meni nije ni po cemu bolje od devojaka, cak sta vise, kako Marko rece, niko ga se nece ni secati da je bio tamo.
 
Ali to da li je nešto kvalitetno, ne određujemo mi po našim ukusima već muzički obrazovani ljudi. Da uzmeš i staviš bilo kog kompozitora, tekstopisca, izvođača(obrazovanog), čoveka iz sveta muzike da bira kvalitetnije između Loco Loco i Mile 90%, bi ih glasalo za Milu.

To se pokazalo i na pze, bez obzira što su članovi žirija bili sporni. Niko pored Vukayline pesme i Mile koje su izuzetno kvalitetne nije dao najviše poena nabrajalici poput Turbo žurke. To što se meni lično ne sviđa kako su svi oni glasali ne znači da nisu kompetentni da čuju šta valja.

Da na samoj Evroviziji nema tog "stručnog žirija" koji se poslednjih godina za sve pita i da glasa samo publika kao i ranije sve ovo bi bilo nebitno. Ali svi oni, ma koliko bili korumpirani i glasali po nekim drugim kriterijumima a ne muzičkim ipak uvek nagrade uglavnom kvalitet. A nagradiće i Milu ako uđemo u finale, videćeš.
ESC balada pre svega mora da moderna produkcijski, a izvođač jednostavno mora da ispriča priču i da prenese emociju pesme na vrlo transparentan način. U prevodu, mora da te naježi. Rekao bih da Princu manjka i jednog i drugog aspekta, jedino u čemu jeste dobar je vokalni izražaj. Nažalost, njegov lični muzički kvalitet ne prati pesma i to je ono što se od početka potencira kao glavni nedostatak. Po mom mišljenju, on je samo još jedan u nizu naših predstavnika posle Bojane, Nevene, Sanje itd. koji je potpuno omašio stil i servirao nešto usiljeno, bajato i pre svega nekonkurentno. I sve to je jako žalosno, jer smo sa adekvatnim pesmama sa svima njima definitivno mogli da konkurešemo za mnogo bolji rezultat. Najbanalniji primer je Konstrakta, koja je od starta bila potpuno svoja, izvela nešto u čemu je najbolja, i bez ikakvog pompeznog nastupa i preteranog vokalnog umeća oprala ručice u lavoru i završila u top 5. Kockice moraju da se poslože, a kvalitet numere odavno nije merilo za bilo kakav uspeh, malo više je i do okolnosti.
 
ESC balada pre svega mora da moderna produkcijski, a izvođač jednostavno mora da ispriča priču i da prenese emociju pesme na vrlo transparentan način. U prevodu, mora da te naježi. Rekao bih da Princu manjka i jednog i drugog aspekta, jedino u čemu jeste dobar je vokalni izražaj. Nažalost, njegov lični muzički kvalitet ne prati pesma i to je ono što se od početka potencira kao glavni nedostatak. Po mom mišljenju, on je samo još jedan u nizu naših predstavnika posle Bojane, Nevene, Sanje itd. koji je potpuno omašio stil i servirao nešto usiljeno, bajato i pre svega nekonkurentno. I sve to je jako žalosno, jer smo sa adekvatnim pesmama sa svima njima definitivno mogli da konkurešemo za mnogo bolji rezultat. Najbanalniji primer je Konstrakta, koja je od starta bila potpuno svoja, izvela nešto u čemu je najbolja, i bez ikakvog pompeznog nastupa i preteranog vokalnog umeća oprala ručice u lavoru i završila u top 5. Kockice moraju da se poslože, a kvalitet numere odavno nije merilo za bilo kakav uspeh, malo više je i do okolnosti.
Slažem se sa svim što si napisao, osim da Princu manjka da prenese emociju. Meni je kroz ovu pesmu preneo, možda nekome nije ali to je ipak individualno, od slušaoca do slušaoca. Po komentatima na YouTube reklo bi se da je strancima ipak preneo. Bar ovima što su komentarisali, nekima sigurno nije. Opet kažem zavisi od osobe do osobe.

@Vax'ildan tema je o Princu, zato i pišemo o njemu. Ovo nije nikakva svađa niti bilo šta lično protiv nekoga. Samo razmenjujemo mišljenja. Bez obzira što se možda ne slažem sa nekima oko stava o našem ovogodišnjem predstavniku, izuzetno cenim njihovo mišljenje.
 
Pre svega bih rekao da polemišemo, a ne da serendamo. Drugo, komentariše se, za to valjda i služi tema? Treće, ja lično se samo ponekad i to vrlo retko uključujem u diskusiju.
 
Back
Top