Meni je fascinantno koliko su drugačiji (da ne kažem abnormalno visoki) standardi za Lorin nego za ostale učesnike. Ljudi su se toliko uhvatili za to da je pesma neoriginalna, jer nemaju nijednu drugu kritiku, pošto je žena prosto razvalila nastupom i vokalnom interpretacijom i sahranila čitav Melodifestivalen. Pritom, imam utisak da ljudi koji kritikuju Švedsku zato što šalje “reciklirane” pesme nemaju neku objektivnu sliku o Evroviziji i da retko kad slušaju bilo šta osim mejnstrim i pop muzike u privatnom životu.
Ako želimo da budemo objektivni, Evrovizija NIJE takmičenje originalne, pa čak ni kvalitetne muzike i to tvrdim kao neko ko obožava Evroviziju…Na Evroviziji se može čuti svega 2-3 muzička žanra iz godine u godinu (pop i povremeno rok ili etno), pesme su ograničene na tri minuta, što dosta utiče na kreativni deo stvaranja muzike i zaista nema neke istinske vokalne ili instrumentalne originalnosti. Eksperimentalnoj muzici nije mesto na Evroviziji, kao ni brojnim žanrovima poput sinta, elektronike, tehna, trensa, industrije, njuejdža, njuvejva, metala i drugih, koji su misaona imenica na Evroviziji.
Volim Finsku ove godine, ali pesma uopšte nije ni originalna ni kreativna i čuo sam takve pesme milijardu puta. Prva polovina pesme je neka jeftinija verzija Ramštajna i čitavog mora nemačkih industrijskih bendova, dok je druga polovina pesme najklasičniji skandipop, koji može da se čuje na doslovno svakoj mogućoj srednjoškolskoj žurki i u rangu je sa Tiksom, koji je predstavljao Norvešku 2021.
Prosto mi je smehotresno i licemerno da se u takmičenju komercijalne, bejsik pop muzike kao što je Evrovizija ljudi prepucavaju čija je pesma manje ili više bejsik. Razlog zašto žiri poštuje Švedsku nije zbog neke velike teorije zavere o favorizovanju pesama na osnovu zastave koja ih predstavlja, nego je razlog zato što su majstori svog zanata i najbolje prave pop muziku.